Tas tak Razoomovskis TAS IR BAIGAIS ARTISTS !! Dzeks spēlēm utt tasa grafikas jausen Vinš strādā baig kombinētā tehnikā FOTO+ ZĪMĒ+3D grafika ! Pirmkārt vinš ir teicams FOTOGRĀFS + Izcili labs zīmētājs Reku var paskatīties palasīties , www.razooma.net... Starp citu Latvijā ar ir cilvēki kas līdzīgi ZĪMĒ strādā tikai bez 3D piemēram Līva Rutmane
dūmakas perspektīvā? Kas ir perspektīva, tad man jājautā
jaunais cilveek - nepiesienies - saprati tak ko domaaju... man saprashanaa par shaadaam bildeem probleema tajaa, ka viss ir paaraak perfekti :face-monkey:
briedis:
dūmakas perspektīvā? Kas ir perspektīva, tad man jājautā
jaunais cilveek - nepiesienies - saprati tak ko domaaju... man saprashanaa par shaadaam bildeem probleema tajaa, ka viss ir paaraak perfekti :face-monkey:
Domā dūmaku - "tur tālumā"? A ja nu izmantots kkāds superīgs UV filtrs, kas noņēmis to zilgano dūmaku? )
Labi, labi, bet tā jau ir kā saki - parasti izskatās pārāk perfekti!
bet shis teksts reaali iespaarda... interesanti - ar shis cilveeks veel nodarbojas...:
This is my latest and most ambitious digital painting of a Chicago scene unveiled at Photoshop World in Miami on March 22, 2006. It is a panorama of the Damen Station on the Blue Line of the Chicago Transit Authority. Adobe Illustrator was used for generating the majority of the basic shapes as well as all the buildings in the Chicago skyline. The rest was created in Photoshop. • The image size is 40 inches by 120 inches. • The flattened file weighs in at 1.7 Gigabytes. • It took eleven months (close to 2,000 hours) to create. • The painting is comprised of close to fifty individual Photoshop files. • Taking a cumulative total of all the files, the overall image contains over 15,000 layers. • Over 500 alpha channels were used for various effects. • Over 250,000 paths make up the multitude of shapes throughout the scene.
MŪSDIENĀS jau sen nav TEHNISKU problēmu kautko UZTASĪT , galvenā problēma ir ideju un tehnisko zināšanu trūkums . Konkrētais autorss tas kas ir Андрей Разумовский jau pirmkārt ir ļoti spēcīgs profesionāls fotogrāfs kas teicamki parvalda FOTO studijas darbu un tehniku. Bez visa viņs ir arī profesionāls pieredzējis makslinieks kurš SPĒJ IEDOMĀTIES ko tad viņam vajadzētu TEHNALOĢISKI IZDARĪT lai iegūtu IDAJAS REALIZĀCIJU Sabildē JĒLO MATEREĀLU kurš gala zināmuma nemaz nav tik jēls bet pa vieniem 80% gatavs darbs un vēlāk šo SABILDĒTO transformē un papildina ar 3D Ir dauzdi citi kas tasa 3D no nulles vai nav tik PERFEKTI FOTOGRĀFI kam nav tik nobeigta un pilnīga izejmatereāla tiem TIK SMUKI NESANĀK:
izskataas gan ka daudz liets un tad pa gabaliem smuki salikt un veel visaadas piles ar shopu un kakla zona vareetu buut vai nu 3D vai driizaak piens atsevishki laistiits speeciaali un pielikts
Manuprāt pa lielam divi varianti. 1.Bildējam neapģērbtu sievišķi,zīmējam pienu 3d programmā,apvienojam šopā. 2.Bildējam neapģērbtu sievišķi,bildējam baltā(var arī krāsinā,ka tik nebūtu mells) pieguļošā tērpā apģerbtu sievišķi tajā pašā pozā,šķaidamies studijā ar pienam līdzīgu šķidrumu,piemēram pienu,krāmējam kopā šopā. Kaut kā šķiet ka gaisma sievišķim un pienam ir drusku dažāda.