Pats galvenais ir tikt klāt vietai, no kurienes var uzbilēt, un no kurienes netiksi iestumts Daugavā. Es domā tā...iso vismazāko, vienu nakti iepriekš izei tai laikā uz vietu un pafotogrāfē uz M (diafragmu ciet, bet laiku piedabon tik lielu, lai neizdeg apgaismotie logi un reklāmu uguņi). Hi, hi melnā balansu arī iestādi, lai debesu melnums nav zaļš vai rozā brūns.
"melnā balanss" ir laba lieta Izgudrojat zvēru, kura nav?
Naktī nav kur atrast balto krāsu balansam...ja būss baltais balans, melnais būss melns... to pašu var eksperimentāt ar melno krāsu...pārgaismojot 2-4X palielinot redz kads tonis dominē uz debesīm...jābūt būtu neitrāli pelēkam. Starp citu balans ir visām trim krāsām, un pareizu visu krāsu sajaukums veido pareizu balto balansu.
Uz pleeves esmu uz 100-400 bildeejis, tad 8-16 un 2-6 s. Ar d laikam vismazaako ISO praatiigaak. Jaaiziet no 2 apreekjiniem, lai tumshaas debesis gandriiz melnas /noexponeet un gaadaat, lai expoziicija ~ 3 robus mazaaka/ un ja kadraa pilseetas gaismas, lai taas paaraak nepaardeg. Jaabildee pa veejam. Dienaas ielikshu reportaazju no 18. novembra saluuta Jelgavaa.
_Haiduks:Pats galvenais ir tikt klāt vietai, no kurienes var uzbilēt, un no kurienes netiksi iestumts Daugavā. Es domā tā...iso vismazāko, vienu nakti iepriekš izei tai laikā uz vietu un pafotogrāfē uz M (diafragmu ciet, bet laiku piedabon tik lielu, lai neizdeg apgaismotie logi un reklāmu uguņi). Hi, hi melnā balansu arī iestādi, lai debesu melnums nav zaļš vai rozā brūns.
Piekļuve varētu būt viena no vissvarīgākajām lietām fotogrāfijā. Ja nav piekļuves/leņķa, to īsti nevar kompensēt.