Kkad pirms kāda laika mēģināju uzinstalēt NBA 2k9 - ķipa prasības +/- atbilda, lai nu kaut uz mazākajiem grafiskajiem settingiem ietu, bet ņifiga - raustījās tā ka vells. Bet nu tas uz ļaptopa ar iebūvēto videokarti, tā ka tas laikam tik lōģiski.
TO: Māris Ja tev Windows XP ,tad protams DirectX 9.0C,Ja Windows Vista tad tikai protams DirectX 10. Vēl vari pārlikt videokartei driverus. Vēl kas bij svarīgi lai tava videokarte atbalsta Pixel Shader 3.0 ja man atmiņa neviļ,ja neatbalsta tad spēle neies kā vēl daudzas jaunās spēles,kas atbalsta Pixel Shader 3.0. P.S Tikko palasīju vajag PShader 3.0 # Minimum Specifications # Windows XP/Vista. (If running Windows Vista, SP1 is recommended) # DirectX 9.0c # Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+ # 1GB RAM. # Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above # DirectX Compatible Sound Card # Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive # 12.5 GB Hard Drive Space
Recommended Specifications # Windows XP/Vista. (If running Windows Vista, SP1 is recommended) # DirectX 9.0c # Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+ # 2GB RAM. # Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950 # Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card. # Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive # 12.5 GB Hard Drive Space
Intel Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 is an integrated (onboard) graphic chip on a Mobile Intel 965GM (with 500 MHz core speed) and 960GM (400 MHz) chipset (for Merom = Core 2 architecture). It is the successor of GMA 950. Most interesting is the integration of a fully programmable pipeline. Due to the integration of DirectX9 and DirectX 10 features (with drivers later than 15.9.0.1472), HDR and Hardware Transform & Lighning (T&L) - predecessor only had Software T&L - should be ready for Windows Vista Premium (support Aero Glass fully). Respective the data, the peformance should be clearly better than GMA 950.
The 13.5 Watt current consumption is relatively low, because it includes all chipset functions (therefore, this value is not compareable to dedicated graphics cards). Manufacturer Intel Series GMA Codename Crestline Pipelines 8 - unified Core Speed * 500 MHz Shader Speed * 500 MHz Memory Speed * Memory Bus Width 0 Bit Memory Type mit Hauptspeicher geteilt (shared), max 384 MB Max. Amount of Memory 0 MB Shared Memory no shared Memory DirectX DirectX 10, Shader 3.0 Current Consumption 13.5 Watt technology 90 nm Features Transform and Lighting Hardware Support, 32 Bit Floating Point Precision, 16xAF, Occlusion Query, Hardware Clipping, DX10, DirectX9, OpenGl 2.0, Hardware MPEG2 und WMV9 acceleration, 300 MHz RAMDAC, 2 25-112 MHz LVDS Transmitter, 2 DVO Encoder, TV Encoder Notebook Size small and light Date of Announcement 09.05.2007
Laikam šī ir tava un atbalsta to Pixel Shader 3.0. Nu pamēģini to patch uzlikt,tik neaizmirsti pēc tam pa virsu arī Crack uzlikt.
pag NorciX - tie pachi ir jālauž? tas disks no bodes - tur itkā nekas nebij jālauž - tiesa kautkāds Kazaņā drukāts - krievu versija kur bij iespēja iekeksēt, lai instalē angļu - tā arī izdarīju
Uz XP nevajag DirectX10 likt, Vistai jau defaultā ir DirectX10 ,kā teikt progress ir visā jaunajā.Man uz Windows XP ir DirectX 9.0c un viss gāja,tie krievu cd ,kā uz kuras sistēmas uz vienas iet uz otras nē,labāk jau kādā trakerī novilkt pašu spēli ar visu patch un crack. P.S Vēl jau varbūt ka tev kaut kas pašā Windā trūkst ,vai nu kāda codec paka jauc prātu ,vai nu kaut kas gļuko.
KAUT GAN TIKKO PALASĪJU tackerī INFO: Supported Graphics Cards
ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NorciX. Ir atskirība gan. Ir kartes kas paredžetas darbam 2D un tiešām ir cita bilde un ir kartes kas paredzētas 3D darbībai. Sīkumaini, bet patīkami sīkumi...
P.s Ja patīk hoķis Maris tikko uzliku savam NHL08 un iet uz ma settingiem bez aizķeršanās!
oi NorciX - geimeru karti nomainot pret grafikas apstrādes karti ir baisa šķirba gan krāsu pārejās, gan vektorgrafikas atainojumā - corel vai ilustrator failu atzoomojot Matrox raada asu sīku bildīti kur Džīforsam sen jau rāda mušu kakām līdzīgus punktiņus - tāpat arī tonālās pārejas ir ar skaidri redzamām gradācijām kur Džīforsam ir mells vai balts
a Tev šķita ka 32Mb Matrox ir dāegāks par dažu labu geimeru sapni kautkādu abstraktu iemeslu dēļ?
Maris:oi NorciX - geimeru karti nomainot pret grafikas apstrādes karti ir baisa šķirba gan krāsu pārejās, gan vektorgrafikas atainojumā - corel vai ilustrator failu atzoomojot Matrox raada asu sīku bildīti kur Džīforsam sen jau rāda mušu kakām līdzīgus punktiņus - tāpat arī tonālās pārejas ir ar skaidri redzamām gradācijām kur Džīforsam ir mells vai balts
a Tev šķita ka 32Mb Matrox ir dāegāks par dažu labu geimeru sapni kautkādu abstraktu iemeslu dēļ?
Matrox'am ir pavisam cita arhitektūra, komandu (instrukciju apstrādes ziņā). Toties šām videokartēm nav optimizēto game-graphics apstrādes bloku.
Mari - ja nemaldos ar nVidia Quadro līnija bija tendēta uz grafiku, tiesa, vairāk uz inženiergrafiku.