par dd rekur smuka tabula un nikon D3x shobriid liideris [url=http://latfoto.lv/fototehnikas-jaunumi/1013-nikon-d3x-parnem-vadibu-35mm-digitalo-spogulkameru-kategorija.html
Njā,[/url] 13,7 izskatās baigi uzbudinoši, pat no rawa to dabūt arā līdz šim nebija iespējams. Dīvaini, ka Nikons to var izpildīt ar tik maziem pikselīšiem...ka tikai nav fufelis...
tas ir pilnig stulbi šitā jāties ar pikseļiem.. la'bak naudu ieguldīt stiklos/filtros/gaismā/zināšanās un t.t. nevis pirkt krutāko bodiju un vēlāk bolīt acis... :face-monkey:
Senders:Domāju, ka pakruķījot rawu var izspiest arī visus 20, problēma būs tikai kvalitātē... un vai tas vajadzīgs vispābā...
Nu nē, tie "12" jau ir no rawa, es domāju. 20 nav pat vislabākajai melnbaltajai filmai.
A kāda jēga?! Ja redz visas detaļas gan ēnās, gad gaismās, tātad kontrasts atpūšas... a ar rawu (krūķījot cameraraw) var dabūt ārā pat vairāk... hdr līmenī... "bik" kvalitāte zūd, bet nu tas ja ir cits jautājums...
kāda jēga, kāda jēga - parasti neredz pat ar 15 visas detaļas ēnās un gaismās uzbildē no tumšas istabas saulainu dienu un tev būš vismaz 16-17 stopu starpība un to ar 13,2 stopu diapazonu varēsi dorši nesabildēt, tākā atlikt muldēšanu par to, ka pārāk daudz detaļu sabildē Novākt lieko un sašaurināt diapazonu var ar jebkuru fotoapstrādes softu, bet izvbilkt detaļas no ēnām, ja to aparāts nereģistrē ir nereāli!
palaidniex:kāda jēga, kāda jēga - parasti neredz pat ar 15 visas detaļas ēnās un gaismās uzbildē no tumšas istabas saulainu dienu un tev būš vismaz 16-17 stopu starpība un to ar 13,2 stopu diapazonu varēsi dorši nesabildēt, tākā atlikt muldēšanu par to, ka pārāk daudz detaļu sabildē Novākt lieko un sašaurināt diapazonu var ar jebkuru fotoapstrādes softu, bet izvbilkt detaļas no ēnām, ja to aparāts nereģistrē ir nereāli!
viens ir tas, ko dod ārā redzamā formātā un otrs, ko reģistrē kamera... ja tu velc ārā ēnas vai pārgaismotus pleķus no 5d m2 vai 1ds m3 failiem un redzi, ka tur kaut kas arī ir, tad rodas jautājums - a kāpēc nevar uzreiz?!... Bet nu nejūtos tik stiprs pikseļu pišanā kā... daži labi, lai strīdētos, tāpēc JĀ... 13.2 stopi ir maksimums ar kuru ir stipri par maz...
Saulainas dienas vidus ir maksimums 15 stopi Laba melnbaltā filma - 13-14 stopi.
Nu moš tev diapazonu vajag tikai 3 -5 stopus un miers mājās?
Vēlreiz saka - ja diapazons Tev šķiet par plašu - tad to samazināt ar softu nav nekādu problēmu, toties ja nu reportāžas režīmā izrādījies par šauru - ne ar kādu softu neizvilksi. Tas ir tāpat ka spītīgi turēties pie cirvja, ja ir pieejams motorzāgis.
Kāpēc spītīgi turēties pie vecās kameras ar mazāku krāsu dziļumu, dinamisko diapazonu utt, ja ir iespēja nepārdodot nieres bankai nopirkt kameru, kas jau spēj nopietni konkurēt ar filmu 35 mm formātā? Proti - nobildē un nav jāčakarējas ar HDRiem utt. Jauna kamera = motorzāgis, kas stingri atvieglo darbu - vecā - cirvis, ar kuru teorētiski arī var labi strādāt, tikai pūļu tas prasa daudz vairāk. Protams tas neattiecas uz tiem, kam ar brīviem līdzekļiem spaidīgi. Tas attiecas uz profesionāļiem, vai gana turīgiem amatieriem.
100-400 ar 1.4x AF strādā uz 1D/1Ds kamerām. Pats esmu bildējis ar 1D un šo kombināciju bez problēmām, ja neskaita to, ka AF strādā tik cenrālajam punktam. Tas ka AF strādā uz 5D nozīmē tik to, ka vai nu konvertors ir ne Canon, vai kontakti ir aizlīmēti ciet. 5D nefokusējas ar f/8 objektīviem.
Jebkurā gadījumā --- tā kvalitāte 100-400 ar konvertoriem nav pati labākā uz pilnas matricas kameras
palaidniex:Apskaidrojiet tumsonim - kā AF ar nemodificētiem kontaktiem nestrādā, bet ar ailzīmētiem - strādā?
tiek aizlīmēts kontakts, caur kuru kamerai tiek nodota informācija par to vai ir pieslēgts konvertors un kāds. Līdz ar to kamera domā, ka objektīvs ir bez konvertora. Mērīšana strādā, bet exif datos neparādās pareiza diafragma. AF arī strādā, jo to pie tumšiem stikliem atslēdz pati kamera. Diemžēl AF paliek daudz neprecīzāks un dažās kombinācijās nestrādā, piemēram 100-400 ar 2x konvertoru uz 1DM3. Neprecizitātes iemesls ir, ka optiskā sistēma ir pavisam tumša un kamera nesamazina AF ātrumu, ka tas tiek parasti darīts ar konvertoriem
ak34:100-400 ar 1.4x AF strādā uz 1D/1Ds kamerām. Pats esmu bildējis ar 1D un šo kombināciju bez problēmām, ja neskaita to, ka AF strādā tik cenrālajam punktam. Tas ka AF strādā uz 5D nozīmē tik to, ka vai nu konvertors ir ne Canon, vai kontakti ir aizlīmēti ciet. 5D nefokusējas ar f/8 objektīviem.
Jebkurā gadījumā --- tā kvalitāte 100-400 ar konvertoriem nav pati labākā uz pilnas matricas kameras
100-400 +1,4X (140-560mm variantā ir F5,6-7,84), un tāpēc ar 5D darbojās , ar 2x i f=8-11,2 un AF nedarbojās.
Par kvalitāti... tā ir stipri vien lielāka, nekā to pašu bildēt ar 200mm un cropēt , bet atpaliek no Canon EF 600mm f/4L IS USM Super gan cenā Price: $12,600.00 (ap 7000Ls) , gan kvalitātē (kvalitātē gan naf 5x sliktāks, kā cenā )
kam ir 5D MK II, gribaas dzirdeet vnk un saprotamu atsauksmi par aparaata sniegumu, un kaadam vnk valodaa ir kaads veerteejums par 5D MK II cena/kvalitaate attieciiba? un kas ar to video iisti ir, manual focus all time ,utt?
reaktors:kam ir 5D MK II, gribaas dzirdeet vnk un saprotamu atsauksmi par aparaata sniegumu, un kaadam vnk valodaa ir kaads veerteejums par 5D MK II cena/kvalitaate attieciiba? un kas ar to video iisti ir, manual focus all time ,utt?
Pie manis bija atnāca ar II 5D, tagad pētu kadrus un ari ļoti interesē atsauksmes, bet tieši negatīvās.