Vai kāds ir saskāries ar ko līdzīgu un vai ir nopietni ieteikumi risinājumiem? Canon 400D ir uzkārušies režīmi, t.i. no 12 režīmiem pārslēdzoties displejā pareizi tiek attēloti tikai pa diviem režīmiem abos galos - A-DEP, M un Nakts portrets un Bez zibspuldzes. Bet Av, P, Auto Portrets, Ainava tiek rādīts M. Tv> A-DEP, Makro > Bez zibspuldzes, Sports > Nakts portrets.
Iespējams! Mehāniski triecieni nav bijuši. Pirms kāda pusgada tāds gļuks jau bija, bet faktiski pēc pāris min arī pazuda. Tagad parādījās M modē uzgriežot ilgās eksponēšanas (BULB) iespēju.
> 60uz5komats6 >fandango Paldies par padomu. No loģikas viedokļa visdrīzāk, ka Jūsu domas ir pareizas. Par mitrumu grūti teikt, lietū nav trāpījis, vienīgi, ja ziemas periodā kondensāts. Bet kā sākumā minēju tāda šaize uz īsu brīdi bija arī vasarā. Tagad arī kādu pusotru nedēļu nebija kustināts. Cerībā uz servisa pretīmnākšanu garantijas sakarā, jo tā bija beigusies pirms 4 dienām pats nejaucu un aiznesu uz Maskavas 42. Par garantiju neko nevarēja sarunāt. Tieši ar tādu kļūmi nebija saskārušies, bet viņu domas, ka vaina kontaktos no kloķa līdz platei (tur esot trīs kontaktvietas) vai arī vainīga pati plate. Atstāju diagnostikai. Kad būs rezultāts, noteikti iemetīšu postu, varbūt kādam noderēs.
Beidzot ir rezultāts. Servisa solījums "nākošnedēļ zvanīsim" nedarbojās. Pēc 2 nedēļām uz manu zvanu, atbilde > vēl nav. Kad būs > nākošnedēļ. Vēl pēc nedēļas > šodien ceturtdiena, atlikusi tikai 1 darba diena, nepaspēsim. Pirmdien ~ 16.00 zvans, ka otrdien var iet pakaļ. Kādēļ to stāstu, šķiet, ka šiem laikiem, attieksme, nu tāda "pofig", arī mēnesis it kā būtu par daudz, jo remonts jau tiek veikts uz vietas, vai arī zēniem tiešām darba "pilnas rokas", kaut gan uz vietas tā neizskatās. Par "gļuku". Ja var ticēt servisa večiem, tad vaina tomēr bijusi Mode vadības elektronikas platē, tikusi nomainīta. 50 Ls un viss bumbās! Tagad atbilstoši "pircēja tiesību" likuma pantiem mēģināšu paspaidīt pārdevēju par kompensāciju naudā vai graudā!
Diez vai tos pārdevējus sanāks paspaidīt , jo tad jau vajadzēja servisēšanu drīzāk caur viņiem taisīt , jo viņi taču uzņemās garantiju uz 2 gadiem , bet cik zināms Canon laikam 1 gadu dod. Tad jau vajadzēja uz veikalu nest un caur viņiem nodot garantijā, nevis piekrist remontam pa naudiņu servisā. A varbūt ar to karti gļuki no kondensātiem trāpījās, man tā sava laika aizgāja pa bietēm videokamera , telpa , auto, ziemas skati, auto, telpa un t.t . kamēr galīgi dupsē. Es tagad baigi cenšos sargāties no temperetūru straujām maiņām. Jūtīga tā elektronika . Atkal jau sāku uz analogā aparāta pusi skatīties.
Jā, principā, sākumā varbūt vajadzēja mēģināt ar pārdevēju, bet arī šobrīd viss nav zaudēts, jo pirkšana ir sava veida līgums, kur pārdevējs uzņemas zināmas saistības, t.sk. arī par atbilstošu preces kvalitāti un atbilstoši likuma 27. panta 1. daļai pircējs var iesniegt prasījumu 2 gadus, neskatoties, ka garantija ir 1 gads, kā šoreiz Canon gadījumā. Kondensāts, protams, varētu būt pie vainas, bet it kā esmu centies pasargāt un reāli daudz tādu brīžu nav bijuši, ja protams, tā manta tiešām nav baigā caca.
Nejauc divas lietas... Saskaņā ar šo likumu - pircējs var iesniegt prasību un tas nenozīmē automātiski šo te remontu saņemt to kā garantijas remontu. Džeki servisā to nekvalificēs kā garantiju un būsi tikai pajājis laiku... Un vēl - ar šaizi bija jāgriežas pie pārdevēja, nevis servisa centrā, ja vien ta nebija norādīs, ka remontus jārisina ar servisa centru...