Papētīju sieviešu apakšveļas kolekciju bildes, ļoti daudzos gadījumos kadrējums būtiski atšķirās no vispārpieņemtā cilvēku kadrējuma - nogrieztas rokas, galvas, kājas... Tas tā speciāli tiek darīts vai bilžu atlasītāji par tādām lietām neko nav dzirdējuši?
Tāda ideja man arī bija, bet tomēr acīs griež, ka bilde laba, bet pirksti nogriezti, lai arī tas neko nebūtu maksājis viņus atstāt kadrā, sevišķi Laumas mājas lapā. Varbūt šeit apgrozās arī kāds bilžu autors?
es domaat, ka galvas un kaajas nav vajadziigas, jo reklamee tieshi biksiites vai kruushturi, nevis skaisto meteni, tas shajaa ir gadiijumaa tas, kas noveersh uzmaniibu no buutiskaa, jo paardod jau skaisto apakshvelju, nevis skaisto meiteni ar forsju augumu patiikamaa apakshveljaa.
Uggga:Tāda ideja man arī bija, bet tomēr acīs griež, ka bilde laba, bet pirksti nogriezti, lai arī tas neko nebūtu maksājis viņus atstāt kadrā, sevišķi Laumas mājas lapā. Varbūt šeit apgrozās arī kāds bilžu autors?
bet vinjiem buutiskais nav labi iekadreeta beibe :face-angel:bet labi atteelota prece shajaa gadiijumaa tiek atteelots peec iespeejas bezpersoniskaak, kas arii ir meerkjis, lai koncentreetu uzmaniibu uz preci
Neesmu apakšveļas reklāmas speciālists, bet manuprāt, veikmīga reklāmas bilde būtu, ja meitene ir normāli saskatāma un veļa vairāk izcelta nekā pats modelis - to var dabūt gatavu ar gaismu palīdzību + contrastējot ar krāsām. Uggga ieliktās bildes - 1rmā lēta kataloga bilde, 2trā ļoti minimāls uzsvars uz pārdodamo produktu. kruts saits kur papētīt apakšveļas reklāmu www2.victoriassecret.com
jo lielāks meistars jo vairāk var griezt nost ja es nošķiltu nost pirkstus cilvēkam tad domāju ka visi momentāni bruktu virsū pat ja man butu kads pamatojums, bet ja to izdara kāds cilvēks ar stāžu tad jau piedos Taka par tādam lietām nav ko cepties.
Nu liekas jau , ka uga gribāja runāt par skaisto un augsto - reklāmaz foto, bet nopublicēja katalogu pildes, tās nav reklāmasfoto, tās ir prečatrādīšanas bildes...čista informatīva rakstura, ka lūk varam notirgot, lūk, tādu pupturi...
vienakārsi - uzsvars ir uz veļu- preci ko pārdod. te taa otrā bilde der erotikas žurnalam, ne veļas reklāmai. Un man kā sievietei, pircējai veļas reklamā interesē aplūkot to lupatu, ne modeles acu dziļumu
Šāda tjipa pavirša griešana ir apzināta, lai neradītu sterilitātes efektu bildē. Reizēm var vēl nedaudz sašķiebt horizontu, kaut ko pārgaismotu kadrā iekļaut un tā. Parasti izmanto reklāmās. www.stevenlippman.com
NU shitas griezums tiesham ir nepamatots, bet jau ilgus gadus modes sferaa valda kadreejums kursh ir mazliet apsnikaats no visiem galiem. Tas kaa Portreti teica lai neradiitu sterilitates efektu un otrs lai akcenteetu dreebes. Pats ar tā esmu kadrējis un kadreju.
Karlis70:Nu liekas jau , ka uga gribāja runāt par skaisto un augsto - reklāmaz foto, bet nopublicēja katalogu pildes, tās nav reklāmasfoto, tās ir prečatrādīšanas bildes...čista informatīva rakstura, ka lūk varam notirgot, lūk, tādu pupturi...
Gribēju runāt ne gluži par skaisto un augsto, vienkārši vajag meitenei uztaisīt bildes castingam uz veļas demonstrēšanu, vot i sāku pētīt kā īsti veļu bildē.
Karlis70:Nu liekas jau , ka uga gribāja runāt par skaisto un augsto - reklāmaz foto, bet nopublicēja katalogu pildes, tās nav reklāmasfoto, tās ir prečatrādīšanas bildes...čista informatīva rakstura, ka lūk varam notirgot, lūk, tādu pupturi...
Gribēju runāt ne gluži par skaisto un augsto, vienkārši vajag meitenei uztaisīt bildes castingam uz veļas demonstrēšanu, vot i sāku pētīt kā īsti veļu bildē.
Tad noskaidro, kas tev jābildē -- veļa vai meitene.