a es domaaju - vai tik gudris nav slepens nikon vai canon maarketinga cilveeks - skaidrs, ka peec vinja izprovoceetajaam diskusijaam diez vai kaads pirks oliju...
nevajag jaukt video ar ciparu kino - kino AF netiek izmantots un stikliem ir sūrākā nozīme - tikai ne izšķirtspējā, bet pretgaismas turēšanā, bokē un manuālā fokusa gājienā
kamera tiešām sniedz iespēju mazbudžeta kino veidošanai tik nejau ar sūda oly zoomiem - tādēļ lumiksam liek virsū adapteri
un uzliek normālu, gaišu stiklu
fragmas lapiņu skaits ir 4x lielāks un pretgaismu tur neslikti
filmēšanana ar fotokamerām gan ir kropla jo tām nav zuhera vispār - operatoram jālūr lcd kurš ir smagi sūdīgāks par kinokamras lcd turklāt kavē, fokuspūlerim vispār nav kur lūrēt jo lcd izejas ta nava - finālā operatoram jādara viss pašam - attiecīgi vainu kustīgs kadrs ar nemainīgu fokusu, vai mainīgs fokus statiskam kadram
protams pat statīvs ir dārgāks par jebkuru fotokameru ar hd filmēšanas iespēju
Beidziet murgus murgot- NAV IESPĒJAMS filmēt normālu reportāžu, vienlaicīgi raustot zūmu un fokusa riņķi!!! Nu, tas nav iespējams!!! Un vēl ar tik mazu asuma dziļumu!!!
Šitāds mēsls der tikai statiskām un ļoti statiskām filmēšanas darbībām, piemēram- porno.
Savukārt fudžik ziepis reportāžai ir ideāls, jo zūms grozās ar roku, manuāli, un AF strādā zibenīgi. Vēl nevaru saprast, vai tik viņam arī nav digitālā video stabilizācija, jo pat pie 10X zūma man kadrs nevibrē.
Portreti, Maaris par kaut ko citu stāsta. Reportāžām tik tiešām vajag citas kameras. 5d var izmantot citām lietām. Piemēram intervijas uzņemot AF neizmantoju. Tam tāds 5d ar xlr audio ievadu ir ideāls.
kino jau vairāk kā 30 gadus ar reportaazaam nav nekaada sakara - video ir teļļuka ziņām un mājas arhiivam - nu vel vissūdīgākajiem seriāliem
visi 007 ta ar manuālo fokusu filmēti AF ir tas baltais ripulis uz followfocus - uz tā zīmē fokusa točkas - ja baigi ekstrēma situācija lieto wirleless
filmēšanas iespējas fotakamerām ar maināmiem stikliem ir iespēja tikt pie lēta kino ne papildfīča kautkādu huiņu iemūžināšanai
ja ir nauda kabinaat klaat visu to fignju - stiklus, prehodnjikus, statiivi, fokusa pullera shtelles, tad gan jau arii atradiiseis nauda iistai kamerai - diez vai chikaasies ar dslr. ak jaa - videoizejas nav, bet ar softu var pie kompja pierubiit un palaist live view cilveekiem, kas nav redzeejushi kaa uznjem KINO - par to ir miglains priekssats - a vot astnaak paskatiities un tad mute valjaa - kaa - zuumee braucot pa sliedeem???? a ko tas tur groza pie objektiiva uttt
ja mees runaajam par kino, iistu kino tad garsh staasts, ja runaa par TEHNOLOGJIJU KINO uznjemshana - tad welcome pie TV ekraana rudenii, mazs ieskats te www.fotoblog.lv.... process ta identisks. un te bija konkreets gadiijums ka cilveeki briinaas KAA tas notiek.
Portreti:Tiešām sūds, kadrs REĀLI raustās, kad kameru kustina uz sāniem!!!! www.youtube.com... Tāda miskaste...un par $$$$!!!
neiedziļinoties nepretendēju uz patiesību (melošu ja teikšu, ka interesē šī kamera), bet tie var būt arī stulbas video konvertēšanas gļuki vai karte u.t.t. ja tā vicina kameru kā tai youtubes piemērā, tad netā, ar kautkādu automātu kompresēts kadrs, parasti raustas
ir tāds trakais Blooms kas testē pus pasaules kameras - tur paraugos baisi trīc rokas a kadrs šķiet neraustās
Portreti:Tiešām sūds, kadrs REĀLI raustās, kad kameru kustina uz sāniem!!!! www.youtube.com... Tāda miskaste...un par $$$$!!!
neiedziļinoties nepretendēju uz patiesību (melošu ja teikšu, ka interesē šī kamera), bet tie var būt arī stulbas video konvertēšanas gļuki vai karte u.t.t. ja tā vicina kameru kā tai youtubes piemērā, tad netā, ar kautkādu automātu kompresēts kadrs, parasti raustas
ir tāds trakais Blooms kas testē pus pasaules kameras - tur paraugos baisi trīc rokas a kadrs šķiet neraustās
Jutūbe[/url] tur pilnīgi ņe pri čom. Kad parādījās D90, es uzreiz ar viņu pafilmēju un jau uz wievfindera redzēju, ka attēls viļņojas. Savulaik, kad filmēju ar S5IS attēls pie panēšanas pārvietojās ar lecieniem, atslēdzot IS (de)efekts pazuda.
Sony 1,3 mpix HDD videokamerai savukārt panējot parādās kadrā smalkas līnijas kontrastainās vietās, neesmu mēģinājis atslēgt elektronisko stabilizāciju, varbūt tur vaina... www.youtube.com... arī redzamas uz kameras mazā displeja.
Nu, bet tajā filmā jau nemaz tik ļoti tas mazais asuma dziļums neizpaudās, domāju, ka diafragma nebija nekāda vaļīgā. Nu, vismaz tik, cik es paskatījos...(garlaiko kalni un ainavas vispār)!
Karoč, platleņķis rullē daudz konkrētāk, salīdzinot ar mazajiem asuma dziļumiem! Tiesa gan, šitādas krāsas laikam tiešām ar mazo matricu un skumjo oly optiku nedabūt www.youtube.com... P.S. Viņi tur lieto gradient filtrus?
nē gļuki nav pašā youtubes kompresorā, bet video formatēšanā kā tādā - video ir drausmīgi daudz formātu un katram vēl iespējams piemērot tikpat daudz kompresijas veidu
stulbi izklausās, bet tas ir normāli (īpaši hd kamerām), ka uzfilmētais formāts (patiesībā kamera, pēc izvēles, dod ārā vairākus formātus ar atšķirīgu izšķirtspēju un kadru ātrumu (un atkarībā no tā kādu izvēlies ''gļuki'' mainās)) zaļā veidā, datorā, nav bez raustīšanās, vārīšanās u.t.t. skatāms nevienā programmā - šis ir jārenderē uz formētu kurā skatīsies pal, dvd, hd, flash u.t.t. - visbiežāk kameras līdzi nākošais softs to nespēj izdarīt toties ''premjeram'' vai ''fainalkatam'' atradīsies ''spraudnis'' kas spēs atvērt kroplo kameras formātu un tālāk jau izdot ārā ideālu bildi kādā skatāmformātā gribi (te gan renderējot atkal ir 1000 iespējas kļūdīties) un tās strīpas jeb ''video field'' vairs nebūs - tas ko tu redzi nav uzņemtais video, bet infas driskas ko rādāmais softs ''izvēlas rādīt'' - līdzīgi kā jpg. švaks browseris ja bilde netiek skatīta 100%
man šitā formatēšana riebjās šaušalīgi un es pēc lapiņas eju cauri ceļam ko tehniķis parādījis - par cik man gabaliņi ļoti īsi un traki jāmontē, tad taisu jpg. sekvenci ko mocīt āfterefektā
ir softs Mr divx kurš šķiet ir labākais, kas automātā labi saspiež baisi daudz formātus
videoformatēšana ir derdzīgākā padarīšana, bet normāls videotehniķis vismaz superīgu pal uztaisa no jebkuras kameras - lai ar pirmstam bilde izskatās šausmīgs, raustīgs brāķis
tas tākā teikt par spoguleni ''pilnīgs sūds'' jo ja no raw uztaisa 256 krāsu gif tad bilde baisa
Portreti:Nu, bet tajā filmā jau nemaz tik ļoti tas mazais asuma dziļums neizpaudās, domāju, ka diafragma nebija nekāda vaļīgā. Nu, vismaz tik, cik es paskatījos...(garlaiko kalni un ainavas vispār)!
vajag izturēt 3min līdz mērkaķu un cilvēku tuvplānus rāda
Portreti:Karoč, platleņķis rullē daudz konkrētāk, salīdzinot ar mazajiem asuma dziļumiem! Tiesa gan, šitādas krāsas laikam tiešām ar mazo matricu un skumjo oly optiku nedabūt www.youtube.com... P.S. Viņi tur lieto gradient filtrus?
matboksā (tai virināmajā ''saulesblendē'' kas uz stikla) parasti ir 2-3 škirbas grozāmiem filtriem, bet šitajā, ja arī ir filtri, tad vienalga pēc tam ir vairākos slāņos iets pāri ar šopam līdzīgiem efektiem
Portreti:Nu, bet tajā filmā jau nemaz tik ļoti tas mazais asuma dziļums neizpaudās, domāju, ka diafragma nebija nekāda vaļīgā. Nu, vismaz tik, cik es paskatījos...(garlaiko kalni un ainavas vispār)!
vajag izturēt 3min līdz mērkaķu un cilvēku tuvplānus rāda
patiesiibaa - izskataas labi - it sevishkji tie meerkakji, bet taapat redz kompresiju briizhiem, arii hd
NilsS - es braukāju un meklēju/bildēju vietas kuras filmēt, sataisīju taimlapšus un iefilmēju 4/5 no redzamā materiāla, bet ne režisēju, ne montēju, ne efektus liku u.t.t. - mans ieguldījums ir maksimums 15-20% no darba - štādas lietas taisa vesela komanda
Like the Nikon D90 and the EOS 5D Mark II the EOS 500D can suffer from distortion caused by its rolling shutter. The readout of the sensor means movies are created with a rolling shutter (horizontal lines of the image are scanned, one after another, rather than the whole scene being grabbed in one go). The upshot is that verticals can be skewed if the camera (or the subject) moves too fast - the top of the image has been recorded earlier than the bottom, so moving vertical lines can be rendered as diagonals. It's not quite as bad as on the Nikon D90 and you need to pan pretty quickly to notice the effect. An example panning video is included.
Maris:nezināju, ka to vispār rāda pa tv - nafig monopoluznemumam reklaama - taisiita tika itkaa tikai korporatiivajiem klientiem
Naudiņu notīrīt, sadalīt.
oi tie veči sildās no lielākiem projektiem - šitais klips un arī tilta gaismošana bij pilnīgi tīri pasākumi
es domāju nafig šiem reklāma sabiedriskajā tv - to korporatīvo jau vajag - viņi tak regulāri brauc uz biezeņu saietiem savu transportu piedāvāt - tur prezentācijās ta arī rullē to klipu i pēctam rāda bezgalīgas tabulas ar kravu caurlaidību u.t.t. tāpēc jau klipā dominē prečinieki - ritīgi grūts uzdevums bij noturēt tik ilgi skatītāja uzmanību rādot prečiniekus
ja šie maksā par ētera laiku, tad šķiet moika - bet neticas, ka šie vienkārši dod tv laist savu klipu - drīzāk ir kā ar visiem lielajiem sporta sponsoriem - LDZ dod piķi turnīram, spēles translācijai un tādiem rullīti kruķī automātā (a šiem citu nav ko kruķīt - to kas ir viņu pr daļas arsenālā es redzēju... to nedrīkst rādīt )