nu, nav jau obligāti jāprec, gan var vatrast citas, paralēlās koeksitences formas 1500 ir 50 D + 24-70, soma, kartes, statīvs ar laikam sanāks. Par jaunu FF kameru vari aizmirst, tā bez stikla savelk visu summu.
Skatos un brīnos. It kā normāli džeki, bet viens mēģina atrunāt, otrs vispār tikai spamot māk Pieraksta 2 lapas un tad tikai līdz budžetam tiek. Ar to vienkārši bija jāsāk!! Vispār jau pats fakts vien ir apsveicams, ka meiča vismaz domā. Nevis tā kā kādi daži man pazīstami, ka tik krutāk un stāv plauktā Vispār jau pagrūti izvēlēties. Kur nu vēl brendu nezinot. Volvo vai Mersis. Abi labi. Man bija vieglāk. Zināju, ka Nikon gribu. Kaut arī šķiet, ka dārgāks prieks. Bet arī galda lampiņas pa Ls5 nepatīk. Kāpēc tad ļaudis makus pērk? Tak cilvēki dažādi. Un, tas, ka uzreiz vaig n-tos tūkstošus arī ir sviests. Ieguldīju 1000 +-daži lati un, vismaz dzīves nepiespiests, netaisos turēt ziepes rokās vairs. 80% D90+70-300VR(mazlietots)+16-85VR apmierina. Tie pārējie gaišie 20% gan jau stāv pāri pašreizējam budžetam. Tad objektīvu arī pagrūti izvēlēties. Viņu ir pietiekoši, lai saputrotos tajā visā. Gribēju jau ieteikt Canon EOS 5D Mark II ar diviem gaišiem stikliem, bet budžets parādījās Starp D300 vai D90 laikam tomēr ieteiktu D90 un skaistāku stiklu. Matrica man patīk. Ja taisies uzlabot tehniku, var domāt arī otrādāk. Labāks bodi, un pagaidu kits. Veiksmi pirkumos.
palasīju ieteikumus un secinu,ka mazu puiku līmenī ir teksti.Esmu redzējis cilvēkus ,kuri arī bez full frame un ultra dārgiem stikliem taisa šedevrus.Bēdīgāk ir ,ka pričenālos ir ieguldīts 3000Ls,bet blakus kāds taisa krietni labākas bildes ieguldot 1000Ls.Bilžu kvalitāte diemžēl nav atkarīga no ieguldītās naudas summas.
Vēl ieteikums. Mēģini atrast kur paturēt rokās tos dzelzīšus. Šeit gan Latvija, bet gan uzrastos kāds, kam nebūtu žēl izrādīt tehniku. Un netici veikalniekiem. Apstrādās kā aitiņu.
Es par tādu naudu meklētu lietotu 5D, un lietotu 70-200 2.8. Bišku vēl pieliktu un paņemtu arī lietotu 24-70 2.8. 1700 apmēram sanāktu.
Bilžu tehniski vizuālā puse būs kilometru labākas par JEBKĀDU crop variantu
Savukārt ja tehniskā puse neuztrauc, tad jāmeklē kaut kāds telezūms 50...> 2.8 diapazonā. 70 mm kā tele sākums uz crop ir par garu. Savukārt kvalitatīvi 2.8 objektīvi /crop zūmu diapazonā/ ir retums, sevišķi jau tele.
jons:Vēl ieteikums. Mēģini atrast kur paturēt rokās tos dzelzīšus. Šeit gan Latvija, bet gan uzrastos kāds, kam nebūtu žēl izrādīt tehniku. Un netici veikalniekiem. Apstrādās kā aitiņu.
Tas "rokā paturēšanas" faktors arī kaut kā bildes tehniskā ziņā iespaido?
Jolan:palasīju ieteikumus un secinu,ka mazu puiku līmenī ir teksti.Esmu redzējis cilvēkus ,kuri arī bez full frame un ultra dārgiem stikliem taisa šedevrus.Bēdīgāk ir ,ka pričenālos ir ieguldīts 3000Ls,bet blakus kāds taisa krietni labākas bildes ieguldot 1000Ls.Bilžu kvalitāte diemžēl nav atkarīga no ieguldītās naudas summas.
Jolan:palasīju ieteikumus un secinu,ka mazu puiku līmenī ir teksti.Esmu redzējis cilvēkus ,kuri arī bez full frame un ultra dārgiem stikliem taisa šedevrus.Bēdīgāk ir ,ka pričenālos ir ieguldīts 3000Ls,bet blakus kāds taisa krietni labākas bildes ieguldot 1000Ls.Bilžu kvalitāte diemžēl nav atkarīga no ieguldītās naudas summas.
Šedevrus satura ziņā, varbūt. Bet tehniski ar ff, labu af un dārgiem stikliem ir daudz vieglāk tikt pie rezultāta, nekā ar sūda 2x crop matriciņu...
Es par tādu naudu meklētu lietotu 5D, un lietotu 70-200 2.8. Bišku vēl pieliktu un paņemtu arī lietotu 24-70 2.8. 1700 apmēram sanāktu.
Bilžu tehniski vizuālā puse būs kilometru labākas par JEBKĀDU crop variantu
Savukārt ja tehniskā puse neuztrauc, tad jāmeklē kaut kāds telezūms 50...> 2.8 diapazonā. 70 mm kā tele sākums uz crop ir par garu. Savukārt kvalitatīvi 2.8 objektīvi /crop zūmu diapazonā/ ir retums, sevišķi jau tele.
100% piekrītu ieteikumam. Man arī tas šķiet racionālākais variants, kā iegūt tiešām labu kameru un optiku. 24-70 varētu aizstāt 2 fiksi , kaut kas ap 20 mm diapazonu un 50 mm 1.4
Jolan:palasīju ieteikumus un secinu,ka mazu puiku līmenī ir teksti.Esmu redzējis cilvēkus ,kuri arī bez full frame un ultra dārgiem stikliem taisa šedevrus.Bēdīgāk ir ,ka pričenālos ir ieguldīts 3000Ls,bet blakus kāds taisa krietni labākas bildes ieguldot 1000Ls.Bilžu kvalitāte diemžēl nav atkarīga no ieguldītās naudas summas.
Linku vairs neatradishu. bija viena galerija, laikam deviantaa, kur chalis ar 5D un dazhiem fiksetajiem ne-L stikliem taisija tiesham super bildes. makslinieciskaja zinja procenti 95 no bloga atpuushas. tehniskajaa procenti 70. domaju, ka parklajoties abam shim zonam, procentiem 98 butu jaatpushas
jons:Vēl ieteikums. Mēģini atrast kur paturēt rokās tos dzelzīšus. Šeit gan Latvija, bet gan uzrastos kāds, kam nebūtu žēl izrādīt tehniku. Un netici veikalniekiem. Apstrādās kā aitiņu.
Tas "rokā paturēšanas" faktors arī kaut kā bildes tehniskā ziņā iespaido?
Skaidrs, ka iespaido. Vismaz man noteikti. Jo labāk patīk dzelzis, jo vairāk pie viņa pieturies. Tātad vairāk fočē. Lielāku pieredzi gūsti. Līdz ar to sanāks ar vien labākas bildes. Kaut kā ķēdītē. Piemēram. Iedevu māsīcai pafočēt ar savu. Viņa pateica, ka pa smagu tehnika. Un viņa tādu negrib. Tātad. Nopirktu un, ja nopietnāku ziepi paķertu līdz, tad šo iespējams atstātu plauktā. Toties māsiņa labprāt vazātu līdz D90+16-85.
Juri - atceries senos laikus - zenit un 50mm fiks bija parastais variants... a shkjirbas nekaadas, ja mees taa skatamies - kur abas kameras ienjeema vietu kopeejaa klaastaa... vai tad ne?
jaa, es tieshaam nezinu, ko lai izveelaas, un mans budzets lajuj uz taadu summu njemt. taa nav maza nauda, taapeec, lai peec tam nenozheelotu, veeleejos uzzinaat viedokli no kaadiem, kam jau ir lielaaka pieredze nekaa man shajaa zinjaa.
es jau neteicu, ka parastais variants. tikpat labi ta 5D konkreta cilveka rokas butu varejis but 300D. tas pec bildem bija acimredzams. 5D bija vinja izveele, ja butu problemas ar $, gan jau tur butu cita kamera.
Сладкоежка, не заморачивайся на технике – путь, ведущий в тупик! Например, Вл. Ролов всю жизнь фотографировал примитивнейшей техникой, но как… 2photo.ru... D300 = www.photoline.ru... Я бы, на твоём месте, купил Сanon D500 c китовым стеклом + дешевую фиксу (50 1,8 около 50Ls), что бы узнать достоинства и недостатки светлых стёкол. Остальные деньги отдал бы за обучение у хорошего, на твой вкус, фотографа. По твоим фото в галерее судить трудно (мало их), но некоторые заставляют думать, что из тебя может выйти толковый фотограф. В 99,9% случаях, ничего толкового не получится, если будешь заострять внимание на технике. Главное научиться, интуитивно чувствовать и видеть оригинальный кадр – оригинально думать… техника тут НИ ПРИ ЧЁМ. Удачи. www.fotoblog.lv...