Pēc personīgās pieredzes- Nikon d70s + SB-600 + ķīnaizeru trigeris= maksimālais sinhronizācijas ātrums 1/800. Tālāk tikai melna bilde. Ar Nikon d80 virs 1/200 atbilstoši teorijai var iegūt Luņa demonstrētos attēlus.
P.s. Nikon d70s sinhronizācijas oficiālais ātrums ir 1/500.
Tiem kas Tankā bruņmašinā , kājas betonā vai galva vatē . KAMERAS--TRIGERA--BLICES komunikācijas ātrumam šeit NAV BŪTISKA NOZĪME , 99% no jums NAV PIEJAMAS KAMERAS kurās tas būtu NOZĪMĪGS FAKTORS , vissu izškir JUSU KAMERAS SLĒDZA PARAMETRI tas ir PIE CIK LIELA 1/X kmeras slēdzis ir PILNĪBĀ ATVĒRTS tieši šis cipars ar nosaka KĀDS BŪS MAKSIMĀLAIS sinhronizācijas LAAIKS un pilnigi vienalga ar kādu ātrumu trigeris sūta signlus uz iekārtām ĀTRĀK PAR SAVAS KAMERAS "X" LAIKU tāpat nebūs jēgas tos saņemt ja nevēlēsies DAĻEJI noekponētu kadru PROFESIONĀLA STUDIJAS TEHNIKA vairumā gadijumu ir ar CENTRĀLIEM SLEDZIEM kam samērā vienalga 1/25 vai 1/10000 jo vinai SLEDZA ATVĒRUMS lidzīgi kā DIAFRAGMA ir VISLAIK tur izškiroši ir GAISMAS DAUDZUMS kurš izplūst CAUR OBJEKTĪVU un kautkādu f: atvērumu. Kamera ar KURU ar kuru var IEKABINĀT ĀTRUMĀ 90% Visu lameru spoguleņu maksā ~10-20Ls UTENĪ tās ir VECĀS 20 Gs sākuma plato filmu kameras AR COMPUR vai kautkādiem citien CENTRĀLAJIEM SLEDZIEM kurām piemāram ir 1/500 vai 1/1000
Digitālā ŠAURĀ tehnika ir TIK NEPILNĪGA savā konstrukcijā un iespējās ka LIDZ PRO un FILMU TEHNIKAS iespējām viņai AUGT AUGT UN AUGT un daudzas lietas vinā netiek ieviestas apzināti lai nekonkurētu DĀRGAJĀ PRO SEKTORĀ . Ir vesela virkne STUDIJAS DARBU kuras ar PASJĀM KRUTĀKAJĀM reportieru digikamiem NAV IESPĒJAMS IZDARĪT un tie kas stāsta pretējo izpelnās ļoti smieklīgus "Goda nosaukumus"
Stulbis[/url] izrādās ne tikai Vizuāls bet arī tehnisks idiots Tev ne Padomju laikos ne kādos citos mācijuši vispār neko ne jedz ne saprot FP režims ir STROBO REŽIMS ZIBSPULDZĒ ar frekvenci 50kHz PIRMKART blices jauda šai režimā ir iēvērojami zemāka nēkā viņas parastā jaudas un būtībā der TIKAI nelielā attālumā , ļot specifiska tehnaloģija ko realizē BLICENE Nevis kamera Pietam sērijā ar šito nevar pastrādāt un blicene riktīgi pārkarst kā jau strobo režimā Vienīgais kas šo režimu atbalsta ir Pocket Wizard ražojumi Plus II ~ 1/500 un MultiMAX ~1/1000
Tā jau ir ka Lunis stāsta. tīri fiziski jau nav iespējams īsāks laiks (nu visiem tiek klasiskajiem iekš dslr)... mehānika ir un paliek mehānika. a digitāla nolasīšana arī iedos nepareizi noeksponētu bildi.
ak34:Luni, vai ta mehāniskie centrālie slēdži dod ārā 1/1000? Pie tādiem ātrumiem tak priblēmas ar kadra malu eksponēšanu.
Dod gan ir redzēti arī ar 2000 daļu Bet 1/1000 samērā izplatīts , spēriens gan ir baisais iedomājies kā pedere aizsjauj ciet Vispār nē centra efexta nav esmu kādreiz exspermentējis tir normāl sanāk Esmu gan meginajis tikai ar Broncolor generātoriem un Vadu un kautkādu Suņapaku ar ar vadu , kadrs bija 6x9 cm
Lunis: Stulbis izrādās ne tikai Vizuāls bet arī tehnisks idiots Tev ne Padomju laikos ne kādos citos mācijuši vispār neko ne jedz ne saprot
Domāju, ka pat uz šo lieliski noilustrēto nespēju nosinhronizēt pie lielliem ātrumiem ar parastu blici un lielisku grafisko izskaidrojumu, kā strādā High-Speed - Synchro kāds izdomās kaut ko neprognozējamu...
Es jūtu, ka vairums lohu, ieskaitot Luni, tā arī nesaprot, kas īsti ir HSS...lai to darbinātu ir nepieciešami speciāli (nevis ātri parastie) raidītāji ar atgriezenisko saiti, kādi ir radio popper un flex II. www.youtube.com...
Tomēr...piemēram, jaunajā MetzHammer 76 digital zibspuldzē HSS mode vairs nav iekļauta. Kāpēc? Tāpēc, ka HSS nelietderīgi iztērē jaudu impulsos. Metz iesaka parasto x-sync ātrumu un ND filtrus, vai diafragmas aizvēršanu, lai nobremzētu slēdzi.