ŠEIT JUMS VAR PALĪDZĒT "ADOBE DNG PROFILES" Adobe zin un saprot to hujņu...strādā čaļi pie tā. Neiedziļināšos....BET īsumā mīnuss tas, ka jākonvertē uz DNG un tad strādās:
Visi padomi baigi čotkie, bet kāpēc man ar jauno 5D2 būtu jāvelta apstrādei 28 reizes vairāk laika, kā ar veco 5D, kurā 95% gadījumu varu izmantot AWB un jpg, paralēli safočētos rawus vienkārši aizmest uz atsevišķu folderi un vēlāk izdzēst? Viss jau gatavs...a jaunajā 5D sarkani mūļi...
Portreti, atbilde ir: Tev tas NAV jādara! svied 5d2 miskastē un pērc D3, klāt ex580II, i būs o.k. (tā vismaz saka tas čalīts Tevis norādītajā linkā, ka nikon D3 gadījumā problēma ir SB zibeņos, nevis pašā aparātā, ar canon zibeni M režīmā viss mierīgi)!
alvils:Portreti, atbilde ir: Tev tas NAV jādara! svied 5d2 miskastē un pērc D3, klāt ex580II, i būs o.k. (tā vismaz saka tas čalīts Tevis norādītajā linkā, ka nikon D3 gadījumā problēma ir SB zibeņos, nevis pašā aparātā, ar canon zibeni M režīmā viss mierīgi)!
Protams, ka M režīmā caur centrālo kontaktu svešas zibpspuldzes gadījumā AWB nestrādā un nekādu drazu izveidot nevar! Tomēr mani vairāk interesē arī padarīšana kā HSS spilgtā saules gaismā un reizēm izmantoju arī ETTL, kad vajag ātri.
Nikona loģika ir dzelžaina,ja tiek lietota zibspuldze,tad kamera par prioritāti uzskata zibspuldzes krāsu temperatūru,tas protams nesakrīt ar pastāvīgas gaismas krāsu temperatūru un tur tā šaize arī rodas.To loģiku tikai varēja uztaisīt atslēdzamu.
60uz5komats6:Nikona loģika ir dzelžaina,ja tiek lietota zibspuldze,tad kamera par prioritāti uzskata zibspuldzes krāsu temperatūru,tas protams nesakrīt ar pastāvīgas gaismas krāsu temperatūru un tur tā šaize arī rodas.To loģiku tikai varēja uztaisīt atslēdzamu.
Citiem Nikoniem AWB ar zibspuldzi ir normāls, tikai d3 un d700 jobnutijs.
Nē, kamera nepareizi regulē AWB, kad pieliek Nikon zibspuldzi! Savukārt pieliekot Canon zibspuldzi, Nikons NEZIN, ka darbojas ar zibspuldzi, un izmanto AWB režīmu, kāds atbilst pamata gaismai. Tiešām tik grūti saprast????
Varētu lietot tikai raw, bet čakars ar daudzām bildēm un Adobe to nesaprot kā nākas, kļūdaini veido jpeg krāsas no nef failiem un zūd arī saturācija.
NilsS:pēdējā jau nu gan nav problēma - jau ieimportējot uzliec savas vēlmes defoltā un ne pirksta nebūs jākustina
Pat vienā vietā fočētas gandrīz identiskas bildes prasa atšķirīgus konvertācijas settingus un lielu čakaru no nef. Nekādi defaulti neder. D3 kaka ir daudz lielāka, nekā tu iedomājies. Prevjuškā jau rādās pavisam kas cits, nekā pēc "export" nospiešanas.
Juri kamōn.. tik daudz rubī fišku, bet liec AWB.. nu nenopietni. AWB vispar domats consumer-useriem, nevis profiņiem. ērtāk ir nopirkt otro kameru un ab\as uzlikt dažādu WB lai nav japarsledzas - saule/makons/zibens/etc un miers
Mandalay:Juri kamōn.. tik daudz rubī fišku, bet liec AWB.. nu nenopietni. AWB vispar domats consumer-useriem, nevis profiņiem. ērtāk ir nopirkt otro kameru un ab\as uzlikt dažādu WB lai nav japarsledzas - saule/makons/zibens/etc un miers
Milzu ātrumā fotogrāfējot reportāžu negribas pēc tam milzum ilgi sēdēt konvertējot raw. Savukārt vecais 5d awb darbojas ideāli un dod jau gatavus kvalitatīvus jpg. Savukārt visādus wb presetus reportāžā fočēt nav reāli laika izteiksmē.
Un par 5d2 runa ir tajā kontekstā, ka pat raw failos ir pārrrozā mūļi, ja balts baltais.
pēdējā jau nu gan nav problēma - jau ieimportējot uzliec savas vēlmes defoltā un ne pirksta nebūs jākustina Pat vienā vietā fočētas gandrīz identiskas bildes prasa atšķirīgus konvertācijas settingus un lielu čakaru no nef. Nekādi defaulti neder. D3 kaka ir daudz lielāka, nekā tu iedomājies. Prevjuškā jau rādās pavisam kas cits, nekā pēc "export" nospiešanas.
Nu un? Canon 1Ds Mk III - vispār nevar ticēt tam, ko prevucī rāda mazais ekrāniņš... Un laikam vienīgais Nikon D3 sliktums, kas to uzreiz padara par pilnīgi nelietojamu nekameru ir - švakais AWB specifiska pielietojuma apstākļos...?
Gudri, no dažādiem zibeņiem ne tikai var nākt, bet arī nāk dažādas krāsas gaisma ārā...
Portreti, pasākumos esmu redzējis vaurākus fotogrāfus, kuri ar D3 bildē un piegaismo bildes ar zibspuldzēm. Un nosūta pārs desmit minūšu laikā pēc beigām. Neizskatās, ka viņi briesmīgi čakarētos ar to WB problēmu. Bet nu Canonam vismaz šajā jomā viss kārtībā -- var diezgan mierīgi bliezt AWB. Gandrīz vienmēr nostrādā kā vajag
ak34:Portreti, pasākumos esmu redzējis vaurākus fotogrāfus, kuri ar D3 bildē un piegaismo bildes ar zibspuldzēm. Un nosūta pārs desmit minūšu laikā pēc beigām. Neizskatās, ka viņi briesmīgi čakarētos ar to WB problēmu. Bet nu Canonam vismaz šajā jomā viss kārtībā -- var diezgan mierīgi bliezt AWB. Gandrīz vienmēr nostrādā kā vajag
Ja piegaismo ar blici, tad viņi arī bildē ar iestatītu WB, nevis ar AWB... Canon "niknajam" galam ar AWB un blici viss ir labi, toties ar "lēto" galu viss ir slikti...
Bildējam studijā ar Canon oriģinālo blici un iestatītu WB uz Flash - sanāk viss čih/pih, bildējam ar to pašu stiklu, to pašu, tur pat ar studijas blicēm - Canons sāk stāstīt, ka nu visam derētu bū mazliet vairāk rozā, nekā gribētos... Vai nu Canon blicei vairāk kā 5500K vai nu studijas blicei ir mazāk nekā 5500K, kaut zinot studijas gaismas - kaut kā vairāk gribētos ticēt tām, nekā canon Spīdlaitiem...
palaidniex:
ne visas blices iedod tev tos megaprecīzos 5500K
konkreeti piemerus studijaa luudzu
kaut vai, esi salīdzinājis, kāds wb sanāk, kad bildē Armanda studijā (ar ķīniešu gaismām) un kāds, ja bildē ar boweniem vai citiem bendotiem gaismekļiem? nobīde ir vismaz par 500k.
palaidniex, nav gluži tā ka Canon "niknajam" galam viss ir labi. Mākslīgajā gaismā ar dažādām temperatūrām dažreiz nošauj garām. Savukārt fiksētu WB nevar likt, lai arī ir zināma pamatgaismas "īstā" temperatūra, tā dažām lampām var mainīties un ja vēl ir kāds papildus gaismas avots (gaismas reklāmas), tad ir vēl sliktāk. Tad nu sanāk pieciest, ka dažreiz bildes ir uz auksto vai silto pusi no tā ko gribētos dabūt. Bet pārdzīvot to var
palaidniex:Bildējam studijā ar Canon oriģinālo blici un iestatītu WB uz Flash - sanāk viss čih/pih, bildējam ar to pašu stiklu, to pašu, tur pat ar studijas blicēm - Canons sāk stāstīt, ka nu visam derētu bū mazliet vairāk rozā, nekā gribētos... Vai nu Canon blicei vairāk kā 5500K vai nu studijas blicei ir mazāk nekā 5500K, kaut zinot studijas gaismas - kaut kā vairāk gribētos ticēt tām, nekā canon Spīdlaitiem...
mosh Tev studijaa sienas sarkanas un studijas blices gaisma lido tik taalu ka naak atpakal kaa rozaa ?
Jā, jā, kā tad! Drīzāk, kad lietoju studijas gaismas tavs ierdomu sarkanums visu sa3.14š... Manuprāt neitrālāku studiju pat grūti atrast, pat griestu apgaismojums, kas tiek partasti slēgts ārā ir 5500 K
kaut vai, esi salīdzinājis, kāds wb sanāk, kad bildē Armanda studijā (ar ķīniešu gaismām) un kāds, ja bildē ar boweniem vai citiem bendotiem gaismekļiem? nobīde ir vismaz par 500k.
kaut vai, esi salīdzinājis, kāds wb sanāk, kad bildē Armanda studijā (ar ķīniešu gaismām) un kāds, ja bildē ar boweniem vai citiem bendotiem gaismekļiem? nobīde ir vismaz par 500k.
neesmu manījis baigo razņicu
Oly ir speciālais digitālais čekeris kādā studijā bildē un tad uz AWB bildējot tas pamaina mazliet iestatījumus - Armanda studija vai kāda cita...
alvils:palaidnieks, es vairāk ticētu EX580II, liekot zibeņa wb, bet broncoloram, kad to lietotu, samklētu pēc kelviniem atbilstošāko diapozonu.
Tur jau tie sū, ka drīzāk jau Bronam ir tie 5500 vai 5900 atbilstoši izmantojamajam aizsargstiklam. Canonam varētu būt kaut kāds 5700 un viņā esošais Flash WB ir iestatīc uz Canona 5700...
alvils:palaidnieks, es vairāk ticētu EX580II, liekot zibeņa wb, bet broncoloram, kad to lietotu, samklētu pēc kelviniem atbilstošāko diapozonu.
Broncolora studijas galvām ir speciāli stikli "kalpaki" ar coķiem kas aizsargā pašu bliclampu un veicina "Ventilāciju" nodrošinot galvā iebūvētā ventilātora gaisa cirkulaciju AP pašu bliclampu , Kalpaki mēdz būt gan Dzintara gan Auxstā gan neitrāla gan opala tonī Pietam krutiem ģenerātoriem var regulāt aŗi krasu temperatūru impulsa garumu utt taka "Paskatities" nesanāks parasti NOMĒRA un piekorigē
Nācās nomainīt visas zibspuldzes pret Auroru, jo tai izrādījās stipri aukstāka gaisma kā Rimelite. Ja no vienas puses Aurora, no otras Rimelite, izskatījās debīli.