Frīdi, tu pats bļausties par bābiskumu, bet nevari nociesties neieķēzot zem bildiņas. sīki un bailīgi, un arī galīgi ne pa tēmu. tā nav kritika, tas ir viedoklis, no kura neko nevar saprast, jo viedokļa ta nav!
es tevi neregulēšu, es vnk ik pa brīžam atgādināšu par tavu īsto dabu tev pašam- nu, lai "tautai" nerodas maldīgs priekšstats par tavu "labvēlību". un padomu "vērtību"- ka tik kas nenotiek. zini, kniebjoties dažreiz sanāk cilvēki- vnk tāpat. un skaisti, talantīgi, gudri... no tevis saprotu, ka tu esi par drošu seksu- ka tik kāds neuzzina, ka ir vēlēšanās nokniebties. fui! un tad staigā sprediķojot par domāšanas prezervatīvu lietderību. tas tā, velkot paralēles ar radošo darbību fotogrāfijā.
pie bābiskām metodēm pieder sabbas viedokļa piesaukšana ("palīgā, mani virtuāli sit!") un adminu tiesību piesaukšana arīdzn. normāli džeki vai nu runā un sarunā, vai izmet villu un sarunā. tu sāc ar nogānīšanu- klasiskas manipulatīvās metodes. un nogāni tu vnk tāpat, jo, redz kāds bildē uz filmas, un, tavuprāt, tev "ir tiesības" teikt, ka filma ir "exkluzīvs tītariem"- pilnīgi ne pa tēmu uzdotajam jautājumam.
Nu Frīdi, nu.... ir klāt vakars. Saņemies, vēl vienu zalvi uzpūtīgo tītaru grupā ielaid. Tu to vari, es zinu. Vismaz to tu vari. Ir klāt vakars, varēs redzēt kaķjušas un krāsmatu liesmas. Izmantoju orālas tiesības. Visa jautrība rezervēta.
Vanderfon, a ko te daudz komentēt? Ar jums abiem bez pierādījumiem diskutēt grūti. Man te Pētersons nepārtraukti kladzināja par viduvējību. Lai saprastu, kas tad nav viduvējība Pētersona stilā, ieskatījos viņa galerijas pirmajā bildē, konstatēju, manuprāt, parastu viduvēju fotobloga tūristu bildi. Kritizēt tur reāli nebija ko. Kad bez jebkādām atzīmēm konstatēju un ierakstīju šo faktu, atbildē saņēmu dubulttirādi (galerijā un šeit- forumā) tās pašas aizvainotās tantes stilā un atkal ar manas personības tendenciozu analīzi. Vēlreiz pārliecinājos, ka ar šāda tipa cilvēkiem nav jēgas strīdēties- jo tālāk, jo šmucīgāk. Tā kā jautrības nebūs- apnika.
Frīdi, tev vnk NAV argumentu. tu mēģini kko rakt zem manas vienkāršas bildes par rudeni. bildēm bez pretenzijām, taču ar pārdošanas potenciālu (kurš jau šobrīd daļēji ir realizēts). par tantēm runā tu. ja man nav ko teikt par bildi- es vnk klusēju. tev- verbālā diareja bez iemesla. ļoti sievišķīga reakcija uz kairinājumu....
Man nevajag argumentus- mēs neesam tiesas zālē. Man pietiek ar pārliecību, ko guvu no šīs diskusijas- tu esi ne tikai viduvējs fotogrāfs ar pārmērīgām ambīcijām, bet arī štruntīgs psihologs ar slimu fantāziju un reti kašķīgs vecis! Man pietiek.
šeit nebija diskusijas, jo jautājums bija- kurš no mums fotogrāfē uz filmas?
un tad atnāca Frīdis... apzīmogojot visus filmu fotogrāfus ar štampiem "tītari ar pretenzijām uz exkluzīvu", jo "man tiesības" utt.... viss beidzās ar "tu esi ne tikai viduvējs fotogrāfs ar pārmērīgām ambīcijām, bet arī štruntīgs psihologs ar slimu fantāziju un reti kašķīgs vecis"... tiesu, likumu, svešu viedokļu piesaukšanu...
es vēl joprojām fotografēju uz filmas. un uzskatu to par interesantu un noderīgu veidu attēla radīšanai, kā arī izsaku līdzjutību kreatīvai impotencei, taču esmu pārliecināts, ka to var ārstēt, tāpat kā verbālo diareju. attēla radīšana, tāpat kā labas un radošas domas, ko ieliek vārdos, rodas galvā. ar nosacījumu- ja tā strādā...
huuuu, interesants vakars man izvertaas,...varat mineet cik stundas pagaaja, kameer tiku cauri visaam 4 lpp ar komentaariem + dazhu lietotaaju bilzhu apluukoshanu? Apaljas 2 stundas!! Ko es ieguvu? vai kaada moraale shim tematam, ko aizsaaka Mateus?
Moraale taada, ko lasiiju gadus 4 atpakalj, kad DSLR iekaroja foto tirgu un paceelaas jautaajums, ar kuru var uztasiit labaaku bildi! Atbilde ir pavisam vienkaarsha - ko izveelas klients! Ja klientam patiik gala rezultaats, kaut vai shauts ar digiziepi un ir gatavs maksaat pat to labu naudu, tad visam pareejam zuud jeega! Jo kapeec tad mees fotografeejam? Divi varinati - sev par prieku un citiem par prieku, ....ja prieks rodas abos gadiijumos tad vienalga kaa tas rezultaats ir sasniegts.
BUUSIM VIENOTI!!! shii ir peedeejo laiku slavenaakaa fraaze, nevis 'aizver muti'.
ps. paldies visiem, kas piedaliijaas topika diskusijaa. Happy shooting!
raic, es ar tikko pavadīju + - 2stundas lasot šo topiku Biju jau atmetis cerības, ka šis rīts varētu būt interesants... Visā visumā piekrītu Tev un tiešām, BŪSIM VIENOTI!
PS. Pa tēmu bildēju pārsvarā ar digi aparātu, bet dažreiz uznāk luste veco labo filminieku izvilkt ārā uz kādu fotosesiju, kaut kādas cita veida emocijas jau ir, parasti pozitīvas
PPS. Fotografēšanai jau pēc būtības vajadzētu radīt pozitīvismu, nevis naidīgumu, skaudību utt.
vakar vakarā (vai naktī) pāris kadrus no balkona ar filmu izšāvu (bez statīva, ar ekspozīciju 10 sek., 20 sek. un 30 sek.). Kad (ja) piebeigšu filmiņu, redzēs, kas sanācis.
alvils:vakar vakarā (vai naktī) pāris kadrus no balkona ar filmu izšāvu (bez statīva, ar ekspozīciju 10 sek., 20 sek. un 30 sek.). Kad (ja) piebeigšu filmiņu, redzēs, kas sanācis.
Friidis:Atļaušos atgādināt, ka no sākuma bija ierastā foruma jokošanās, kas pārauga nevajadzīgā aizvainojumā ar attiecīgām lavīnveida negatīvām sekām!
manuprāt, negatīvs ir attēla saglabāšanas veids. praktisks un reāls. negatīva sekas ir pozitīvs
kā krievs saka, abižotie ūdeni stiepj. es redzu, ka abižotie cenšas knābāt visur- šeit, zem bildēm, dzīvē- ar savu "derīguma"apliecināšnās mēģinājumiem. reāli cilvēki nemēģina. reāli cilvēki dara.
joki ne pa tēmu nav labs un baudāms ieradums
par atļaušanos jāatbild, tāpat kā par vārdiem, nu, vismaz starp džekiem tā pieņemts
pāris kadrus no balkona ar filmu izšāvu, ar ekspozīciju 10 sek., 20 sek. un 30 sek.
Filmiņas eksponēšanas laika līkne nepietiekamā apgaismojumā kļūst stipri nelineāra, ko tu, protams, zini.
Vispār šos tekstus ir interesanti lasīt, jo tikai tā pašam izgaismojas savi maldi, kas kopumā ar laiku vienalga atklājas. Pa vasaru izfotografēju - tinot un pārtinot pa kadram vien - vienu klasisko m/b, vienu E6 un vienu C41. Tāds rosols, no vienas puses. No otras, nebija jāraksta gigabaitīgās mapēs derīgus RAW un RAW - brīvos radikāļus. Kas bija, tas bija ar pirmo un vienīgo piegājienu. Tas liek piespiesties. Savukārt pat no jēdzīgu vecāku RAW kadru mapēm tagad ko vilkt ārā trūkst konceptuāla spēka, lai ari man ir viens feins RAW pārlūks/arhivētājs.
Fandango albumu vietām draugos vienā mēnesī vien noteikti ir iztērējis vairāk naudiņas par mani visa gada griezumā.
Vanderfon, tā līkne ir stipri atkarīga no filmas un ir tādas, kurām nevajag papildus kompensāciju pie garām ekspozīcijām. Tā ka nemaldini tautu varbūt alvils tieši ar tādu bildēja
Līdzīgi "uz čuju" kādās 10 - 20 minūtēs (jo smidzināja lietus un ilgāk ārā negribējās uzturēties), Amsterdamā, ar statīvu gan, naktī pabildēju. Nevisai vīlies biju, kad attīstīju filmiņu un saņēmu bildes:
Ilford ir mēģināts. Bet vairāk patīk kodak portra.
a es uz filmas sāku fočēt. (vismaz uz diskusijas jautājumu atbildēju) nu kko ieskenēju. skenēšu vairāk, kad dabūšu lēto skeneri. un tas paša priekam un treniņam. Ir pamatīga atšķirība domāšanas un attieksmes ziņā, ja izej ielās ar iespēju bliezt 500 digitālos kadrus vai 12 kadrus 120mm filmas. tā ir atpūta no lekcijām, darba un digitālās tehnikas. svarīgākais pašreiz ir fotogrāfēšanas process, nevis pēcdarbošanās