forum.gif
varoni.lv
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / diskusijas / varoni.lv
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. >
IerakstsAutors
Publicēts: 27.10.09 14:32 labots
 citēt
Protams, komiskās situācijās spētu nocitēt arī kaut ko no filmām par bratvu (kas man nav stila, satura, parauga vērtība). "S ģeņgami probļema. Jesķ mafon."
Tomēr filtrēšanas ir vairāk. Arī Snow noteikti filtrē plūsmu. Bez tā nevar.
avatar
Publicēts: 27.10.09 14:36
 citēt
Hm.. terorosms arii vareetu buut viena no efektiivaakajaam reklaamas nozareem. Kaukaads grupeejums uzlaizh gaisaa universaalveikalu- visa pasaule par vinju uzzin nu ziimola atpaziistamiiba tobish daudzi uzzin par tur kaukaadaam probleemaam kautkaadaa Jumbu-Jumbu republikaa utt.

bet ja taadu reklaamas akciju pasuutiitu piemeeram kautkaada saldeejuma fabrika, nu arii ziimols kljuutu atpaziistams visaaa pasaulee, tikai jautaajums vai apgroziijums palielinaasies tik daudz reizhu lai nosegtu "reklaamas akcijas izdevumus" :)
avatar
Publicēts: 27.10.09 14:38
 citēt
ievish un citu reklāmistu problēma ir tāda, ka viņi dzīvo šajā šaurajā, krāsainajā reklāmistu pasaulītē un nezin, ka ir arī citas pasaulītes, kurās dzīve rit savādāk..

Viņi nevar iedomāties, ka kopš brīža, kad tiek piezvanīts par to, ka ir nokritis meteorīts, tālāko darbu veic ekspertu komisija, kuru neinteresēs tas, kā pirmajā mirklī izskatās krāteris, un vai tas izskatās pēc meteorīta krātera vai nē. To, vai tas ir autentisks, noteiks ekspertu komisija, veicot analīzes, aculiecinieka teiktais būs tikai tāda +/- liecība. Jā, krāteris raisa šaubas, taču lai izdarītu slēdzienu, šaubas ir jāpamato. Ok, šajā gadījumā viss bija skaidrs jau dienasgaismā, taču kamēr nav pilnīga pārliecība par to, ka tas ir falšs, speciālistiem ir jāveic savs darbs. Pat ja zvanītājs pasaka, ka pajokojis, tāpat ekspertiem jāizdara slēdziens.

Es uzskatu, ka akcijā daži elementi ir realizēti labi, bet to nomāc vairākas ļoti rupjas, neprofesionālas kļūdas. Viena no tām – ideja par viltus trauksmi bija jāatmet jau sākumā.

Un tas, ka visi par to runā.. nu, tas ir primitīvi, sekli.. ja tas atbilst reklāmistu priekštatam par labu reklāmu, tad tas tikai apstiprina manu pārliecību, ka Latvijā dažu it kā "spožu" reklāmistu līmenis patiesībā ir vājšs, un reizēm arī plaģiāts.
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:07 labots
 citēt
ievish:Un es varu saderēt, ka šo gadījumu turpmākos 5-10 gadus vismaz vazās visur (vietējās publikācijās, semināros, lekcijās) kā piemēru (labu vai sliktu, tas atkarīgs no publikas vairākuma un citētāja attieksmes) kampaņai, ko īstenojis TELE2. Un uzņēmuma vārds izskanēs.

Bija viens čalis, kurš nolaida uz grunti banku dažās dienās, neatļauti spēlējoties ar akciju pirkšanu un pārdošanu. Un viss, ko viņš gribēja, bija uztaisīt lielisku peļņu, taču neprata apstāties. Skaitījās labs biržas mākleris ar visaugstāko uzticības kredītu. Vēl šodien par to runā. Un par to, kā banku pārdeva par 1 GBP. Pat filmu uzņēma! Visos gadsimta feiljuru sarakstos ir iekšā.

Protams, ka par šo tele2 akciju runās.
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:12 labots
 citēt
Jā, jā, MartinK. Tā tas viss ir, izklausās skaisti, bet tā ir ekspertu darba būtība. Novērtēt ticamību un strādāt. Ja tagad kāds runā par zaudējumu kompensēšanu, tad Tele2 jau to esot piedāvājusi, un ar to arī lieta būtu izsmelta.
Ja bedri lauka vidū nekurienē (man Ziemeļvidzeme ir labi zināma) ir jāapsargā garnizonam, tā jau ir garnizona organizācijas problēma.

Ja jau tā zinām spriest par drošību un izdevumiem, kā beidzās tā notikuma izmeklēšana, kurā divām lidmašīnām paredzētās Rīgas lidostas vietā sakarā ar Jaunā viļņa izklaides uguņošanu nācās mainīt maršrutus? Kādu sodīja par šādu bezprecedenta gadījumu? Ir piedzīti visi zaudējumi "līdz pēdējam santīmam"?

Gadījums parāda, kā un kad viens vai otrs var justies noderīgs, zinošs ar viedokli un palīdzēt spējošs ar savu tēloto sašutumu. Komentāros jau LMT piesaistītās IP adreses neuzrāda.
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:14
 citēt
Tā, izskatās, ka varoni.lv rāpjās tiltā un leks lejā ar izpletni.. tas tāds minējums, redzēs, vai piepildīsies :D
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:14
 citēt
Tāpēc jau jaunieši, kuri beidz skolas, ir tik neprofesionāli aprobežoti stulbi (jebkurā jomā), ka viņus māca tādas iEVIŅAS, kuras liek domāt, ka laba reklāma ir tā, kurā tās radītājs maksimālā veidā būs izpaudis savas radošās ambīcijas.

Patiesībā cilvēki ir daudz primitīvāk iekārtoti, un gan jau, ka Ieviņa pati pērk Calgon trauku mazgājamās tabletes...


P.S. Skolās gājis neesmu, bet nevaru iedomāties nevienu no saviem produktiem, kurus pārdotu mazāk efektīvi kā pārējie. Parasti gan pat labāk. Par reklāmu rūpējos pats. Labākais reklāmas sauklis "ļoti laba kvalitāte par ļoti zemu cenu" vai tml. Primitīvi? Toties efektīvi!!!
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:14
 citēt
Nu tas TELE2 nev nakass jaunss , savulaik kad bija Komercbankas krīze utt vieni aņči riktīg kapināja spriedzi ar pasākumu "Dvalvācija" kautkas uz atlaidēm vai mazāku cenu vairs neatceross:) Labāk ķerās uz šitādiem jokiem www.sms-poisk.com...
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:16
 citēt
P.S. Reklāma ar feik krāteri ir totāla draza. Absolūti neefektīva. Vismaz iekšējā tirgū.
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:17
 citēt
Portreti: Primitīvi? Toties efektīvi!!!


NAV PRIMITĪVI , vislabāk strādā sauklis NOPĒRC !!! Bez kādiem paskaidrojumiem:)
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:20
 citēt
Lunis:
Portreti: Primitīvi? Toties efektīvi!!!


NAV PRIMITĪVI , vislabāk strādā sauklis NOPĒRC !!! Bez kādiem paskaidrojumiem:)


Muļķības!

Vairums cilvēku grib pierādīt, ka ir spējīgi domāt. Un viņi sāks domāt par to, KĀPĒC nepirkt!

Ja tu saki "zema cena" cilvēki arī to analizēs, bet ne jau visiem būs iespēja patiešām uzreiz atrast VĒL ZEMĀKU. Viņi izdarīs secinājumu, ka TIEŠĀM IR ZEMA.
avatar
Publicēts: 27.10.09 15:28 labots
 citēt
Attiecībā uz to akciju. Tad jau redzēsim, kā viņi to tālāk apspēlēs. Ja improvizācijas daļa tekstā vai vizuāli būs saistīta ar šo akciju, tad mērķis būs sasniegts. Mazliet jāpaciešas. Parastie cilvēki visu labāk saprot pēc laika un no attāluma, supermeni minūti pēc pļuka.

Ķēdīte ir šāda: Vai man to vajag? Un tikai pēc tam nāk "cik tas maksā?"

Zema cena ir stimuls tad, ja ir lieka nauda. Tā kā liekas naudas daudziem nav, zema cena neizraisa tādu asociāciju ķēdīti kā iepriekš. Parādās arī sajūta par iespējamu iegrābšanos, masveida produkcijas iespaidā.
avatar
Publicēts: 27.10.09 17:25
 citēt
Lunis:
Portreti: Primitīvi? Toties efektīvi!!!


NAV PRIMITĪVI , vislabāk strādā sauklis NOPĒRC !!! Bez kādiem paskaidrojumiem:)


Vel labak strādā - NEPĒRC !!! :)
avatar
Publicēts: 27.10.09 17:45
 citēt
Vanšu kāpelētājs nav to pašu varoņu un bedru racēju kretīnisma nākamais posms?
Reklāmisti, bļin!
Mārketingisti...
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:00 labots
 citēt
Alvils:
Ir pierādīts, ka 89% cilvēku NAV NEKĀDAS muzikālās gaumes, bet mūziku VISI mīl. Attiecīgi, pārdots šai indurstrijā tiek tas, KAS GŪST POPULARITĀTI (mākslīgi vai dabīgi... pārsvarā jau mākslīgi, ļoti mērķtiecīgi, iegultot iespaidīgus līdzekļus), nevis tas, kas ir tiešām labs. POP-kultūra pēc šāda principa darbojas visās jomās, ne tikai mūzikas industrijā.


Kā var pierādīt, ka ir vai nav gaume?
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:03
 citēt
Koba:Hm.. terorosms arii vareetu buut viena no efektiivaakajaam reklaamas nozareem. Kaukaads grupeejums uzlaizh gaisaa universaalveikalu- visa pasaule par vinju uzzin nu ziimola atpaziistamiiba tobish daudzi uzzin par tur kaukaadaam probleemaam kautkaadaa Jumbu-Jumbu republikaa utt.

bet ja taadu reklaamas akciju pasuutiitu piemeeram kautkaada saldeejuma fabrika, nu arii ziimols kljuutu atpaziistams visaaa pasaulee, tikai jautaajums vai apgroziijums palielinaasies tik daudz reizhu lai nosegtu "reklaamas akcijas izdevumus" :)


Terorismu ar šādu akciju salīdzināt ir nekorekti - cilvēku dzīvības un sveša īpašuma iznīcināšana ir nekorektā starpība.
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:10
 citēt
Martink, es nepazīstu personīgi tos reklāmistus, ne arī viņu izstrādāto reklāmas kampaņu, tāpēc necentīšos kādu uzreiz nosodīt vai saukt par aprobežotu... Man domāt, ka gan jau viņi lielāko daļu bija paredzējuši, ja jau nekavējās nākt klajā ar paziņojumu, ka visus zaudējumus segs.

Un kādēļ Tu salīdzini šo te joku ar milzu finanšu zaudējumu piemēru? Ja mēs kaut vai palūkojamies uz to, kas pašlaik notiek sabiedriskajā telpā, tad par šaumsmīgu kļūdu to sauc tikai daļa ļaužu. Kāpēc Tu uzreiz šo akciju noraksti, vēl nesaņemot info par TELE2 pārdošanas apjomu izmaiņām? Tikai tāpēc, ka TEV PERSONĪGI šī akcija šķiet nepieņemama? Man nepieņemamas šķiet stulbas reklāmas, bet tāpēc es nesaku, ka tās nestrādā...
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:24
 citēt
Vanšu kāpelētājs nav to pašu varoņu un bedru racēju kretīnisma nākamais posms?

Jā, tev nav tā sliktākā fantāzija.
Turpinot vēl saistīt privātas bedres rašanos ar iemeslu visa karaspēka izsūtīšanai pirms izlūkiem, varbūt kāda teorija radīsies.
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:26
 citēt
Portreti:Tāpēc jau jaunieši, kuri beidz skolas, ir tik neprofesionāli aprobežoti stulbi (jebkurā jomā), ka viņus māca tādas iEVIŅAS, kuras liek domāt, ka laba reklāma ir tā, kurā tās radītājs maksimālā veidā būs izpaudis savas radošās ambīcijas.

Patiesībā cilvēki ir daudz primitīvāk iekārtoti, un gan jau, ka Ieviņa pati pērk Calgon trauku mazgājamās tabletes...


P.S. Skolās gājis neesmu, bet nevaru iedomāties nevienu no saviem produktiem, kurus pārdotu mazāk efektīvi kā pārējie. Parasti gan pat labāk. Par reklāmu rūpējos pats. Labākais reklāmas sauklis "ļoti laba kvalitāte par ļoti zemu cenu" vai tml. Primitīvi? Toties efektīvi!!!



Tu laikam dzīvo tikpat briesmīgā pasaulē kā Dreef, kur visi Tev dara pāri un ir sastopami tikai stulbi un aprobežoti jaunieši. Es gan zinu pietiekami daudz gudru un talantīgu jauniešu, protams, viņi nav lielākā daļa, turklāt stulbais vairākums parasti ir krietni skaļāks un uzmācīgāks, bet, ja rūpīgāk palūkojas apkārt daudz interesanta un laba arī šajā sačakarētajā pasaulē var ieraudzīt...

Tu esi saticis kādu īpaši stulbu jaunieti, kura diploma pielikumā parādās mans uzvārds pretī ļoti sekmīgai atzīmei, ka tik daiļrunīgi vari spriest par manu kvalifikāciju? Es nevienam nelieku domāt kaut ko konkrētu, es cenšos parādīt iespējas, kādas pastāv, vai tas man izdodas, ne man spriest.

Ieviņa nepērk Calgon trauku mazgājamās tabletes, jo viņai nav trauku mazgājamās mašīnas. Viņa jau gadiem nepērk arī smaržīgus pulverus un gaisa atsvaidzinātājus, jo negrib savu organismu un mājas piesārņot ar lieku ķīmiju. Jau tāpat pietiek, ka viņa dzīvo pilsētā ar smaku. Viņa gan fano par atsevišķiem zīmoliem, bet tas ir citu iemeslu, ne uzmācīgu reklāmu dēļ. Un viņa pērk LV preci kaut arī tā ir dārgāka. Stulbi, vai ne?

Ja Tev Tavs bizness strādā bez skolā iešanas - lieliski, tā tikai turpini. Tavs izmantotais sauklis ir pievilinājis cilvēkus visos laikos. Ja vēl var pierādīt, ka produkta kvalitāte ir atbilstoša sauklim, ko Tu acīmredzot vari, tad viss ir visideālākajā kārtībā.


P.S. Savu žulti pret gudrām sievietēm gan Tu nekā nespēj apvaldīt...
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:28
 citēt
Eltons:
Reklāmisti, bļin!
Mārketingisti...


Un finansisti ir labāka suga? Arī, starp citu, uzņēmējdarbības vadības speciālisti, tikai cita joma...
avatar
Publicēts: 27.10.09 21:29 labots
 citēt
Iekšlietu ministrija jau aiziet no TELE2;
Shadows arī;
pieņemu, ka pēc tik nenopietnas akcijas būs daudz klientu, kuri aizies.
Vienīgi Stendzinieku Ēriks (pats vienmēr izcēlies ne jau ar tām veiksmīgākajaām akcijām) kaut ko kusli mēģināja aistāvēt TELE2 pajoliņus, pieminot CNN un BBC kas pieminējuši Latviju... "meteorite like"... ta nu gan Pasaules slava...
Paredzu TELE2 lielus zaudējumus gan tiešos, gan tālejošos.
Un nemaz nebrīnītos, ja Šmidre tam mārketinga pajoliņam jau gatavo bļodu kāju iebetonēšanai.
Pat melnie logo uz krekliņiem bija tizli...
Tpfū!
avatar
Publicēts: 27.10.09 22:06
 citēt
Elton, manā rīcībā nav tik plaša informācija, lai viennozīmīgi izsecinātu, kāds būs TELE2 liktenis, tādēļ savu viedokli nepasniegšu tik kategorisā veidā kā Tu.

Es gan teiktu, ka tik sūdīgi, kā Tu paredzi, viņiem neies - ja vajadzēs, palaidīs vēl mazlietiņ cenas lejā, tauta tagad pavelkas uz dajebkādām atlaidēm un arī tie, kas lamāja TELE2 meteorītu, atgriezīsies rūkdami. Bet tas tā - viedoklis dažādībai, a to baigi daudz te to negatīvistu ;)

P.S. Jāmēģina atcerēties šo diskusiju izvilkt ārā, kad medijos parādīsies pēcmeteorīta pārdošanas apjomu cipari. Tad diskusiju būtu ļoti interesanti turpināt un paskatīties, kuram tad bija taisnība... Tā var būt negatīvistu galam, bet tikpat labi arī tiem, kuri šo joku uzskatīja par smieklīgu, jo pie mums jau nekad neko nevar zināt ;)

P.P.S. Es starp citu esmu LMT kliente, turos aiz pieraduma, lai gan ir sasodīti dārgi, bet pa mobilo tik daudz nerunāju, lai nomainītu operatoru.
avatar
Publicēts: 27.10.09 22:27
 citēt
Eltons:Iekšlietu ministrija jau aiziet no TELE2;
Shadows arī;
pieņemu, ka pēc tik nenopietnas akcijas būs daudz klientu, kuri aizies.
Vienīgi Stendzinieku Ēriks (pats vienmēr izcēlies ne jau ar tām veiksmīgākajaām akcijām) kaut ko kusli mēģināja aistāvēt TELE2 pajoliņus, pieminot CNN un BBC kas pieminējuši Latviju... "meteorite like"... ta nu gan Pasaules slava...
Paredzu TELE2 lielus zaudējumus gan tiešos, gan tālejošos.
Un nemaz nebrīnītos, ja Šmidre tam mārketinga pajoliņam jau gatavo bļodu kāju iebetonēšanai.
Pat melnie logo uz krekliņiem bija tizli...
Tpfū!



a kas Stendzeniekam, ja var aizlidot uz Londonu savus iecīnītos suši par vairākiem simtiem paēst. tam vienalga... bet šmidre jau sen TELE 2 aizmirsisi, tikai zviedriem satraukums
avatar
Publicēts: 27.10.09 22:31
 citēt
Sasodīti dārgi, kaut arī nerunā daudz? Ja nemaldos, "daudz nerunāt" var jau sākot ar pāris latiem mēnesī :)

ievish:
P.P.S. Es starp citu esmu LMT kliente, turos aiz pieraduma, lai gan ir sasodīti dārgi, bet pa mobilo tik daudz nerunāju, lai nomainītu operatoru.
avatar
Publicēts: 27.10.09 22:44
 citēt
sandijs:Sasodīti dārgi, kaut arī nerunā daudz? Ja nemaldos, "daudz nerunāt" var jau sākot ar pāris latiem mēnesī :)



Nu, ne jau tā dārgi, ka kopējais rēķins baigi liels, bet kādreiz ar 3 Ls Okarti varēja mēnesi novilkt, a tagad, skaties dažiem "nepareiziem", t.i. cita operatora, numuriem piezvani un čiks, 3Ls pazūd dažās dienās ;) Runātu vairāk, droši vien iespringtu pie labākā varianta atrašanas, bet pašlaik tas būtiski pa kabatu nesit, tā kā aiz iedzimtā slinkuma - pieciešu :)
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:02
 citēt
ievish:
sandijs:Sasodīti dārgi, kaut arī nerunā daudz? Ja nemaldos, "daudz nerunāt" var jau sākot ar pāris latiem mēnesī :)



Nu, ne jau tā dārgi, ka kopējais rēķins baigi liels, bet kādreiz ar 3 Ls Okarti varēja mēnesi novilkt, a tagad, skaties dažiem "nepareiziem", t.i. cita operatora, numuriem piezvani un čiks, 3Ls pazūd dažās dienās ;) Runātu vairāk, droši vien iespringtu pie labākā varianta atrašanas, bet pašlaik tas būtiski pa kabatu nesit, tā kā aiz iedzimtā slinkuma - pieciešu :)



man ir baigā dusma, ka nevar zināt, uz kuru operatoru zvani... man pat ķlite, ka ES regula tiek pārkāpta... jo, ja esmu izbraukusi, ad vis steidz paziņot savas cenas... bet Latvijā zvanu un nezinu, bet tā atruna, ka internetā varu uzzināt, kura operatora nr ir smieklīgs, jo nets jau ne vienmēr man pieejams un, ja nezvanu, lai uzzinātu, kuram operatoram zvanī;su, tad zūd visa pakalpojuma jēga... par datu pārraidēm nemaz nesākat- cenas vispār neprātīgas...
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:04
 citēt
ievish:Un kādēļ Tu salīdzini šo te joku ar milzu finanšu zaudējumu piemēru? Ja mēs kaut vai palūkojamies uz to, kas pašlaik notiek sabiedriskajā telpā, tad par šaumsmīgu kļūdu to sauc tikai daļa ļaužu. Kāpēc Tu uzreiz šo akciju noraksti, vēl nesaņemot info par TELE2 pārdošanas apjomu izmaiņām? Tikai tāpēc, ka TEV PERSONĪGI šī akcija šķiet nepieņemama? Man nepieņemamas šķiet stulbas reklāmas, bet tāpēc es nesaku, ka tās nestrādā...


Es salīdzinu nevis šo joku, bet to, ka "slikta slava arī ir slava".

Tā ir ļoti optimistiska pārliecība, ka par kļūdu to sauc daļa ļaužu. Statistiskus mērījumus neviens nav veicis. Diemžēl, mūsu neprofesionālie žurnālisti neuzprasīja inspirētajiem reklāmistiem, kuras bija tās ārzemju reklāmas aģentūras, kuras apsveica inspirētos ar lielisko kampaņu, un kuras ārzemju televīzijas bija sajūsmā par humoru.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:06 labots
 citēt
Stings, zvanot no vienādais 2,7,12,19, sarunas uz visiem tīkliem par vienu ciparu. Tas, protams, ir nevis pateicoties LMT labsirdībai, bet gan viņu konkurentiem.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:06
 citēt
Kompānija, kurā ņemu darbu, bijām PAŠI PIRMIE Šmidres klienti (liekas tā arī saucās Baltkom, Baltkom+ bija peidžeru projekts), kuri paņēma ar atlaidēm (pirmo gadu par velti) bet nu kvalitāte... cietāmies ilgi, kamēr pārgājām uz LMT.
Tagad TELE2 arī spēlē uz atlaidēm, bet solītais pārklājums, šķiet, tā arī palicis novārtā (cik reizes esmu pārliecinājies par kolēģu skābajiem ģīmjiem un nervozitāti izbraucienos, kad duālajiem Bite+Tele2 lētučiem zonas nav, kur LMT nav nekādu problēmu).
Saprotams Tele2 izmisuma solis paļauties uz tādiem tirliņiem kā šis sproģis- bedru racējs, ķeties pie pēdējā salmiņa- itkā domāta šoka efekta uzmanības pievēršanas.
Bet, manuprāt, iznāca kā vienmēr... tāpat kā ar tiem latviešu humora raidījumiem... tizli un garlaicīgi...
Piedodiet, reklāmisti un kōmiķi, es neesmu jūsu mērķauditorija.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:18
 citēt
Martink, es sapratu, ko Tu salīdzini, tikai uzskatu, ka tu, lai pierādītu savu viedokli, nekorektā veidā salīdzini skudru ar ziloni.

Kā optimistiska!? Es to par kļūdu kopumā neuzskata (bija šis tas, ko varēja darīt labāk) un es personīgi zinu vēl vismaz 3 ļautiņu, kas to par kļūdu neuzskata. Tātad mēs veidojam daļu. Es jau neteicu, kādu daļu, bet nevēlos sevi un tos 3 man pazīstamos ļautiņus uzskatīt par ārkārtīgi unikāliem radījumiem Latvijas mērogā, tas jau būtu augstprātīgi, tātad, iespējams, ka ir vairāk kā es + 3.

Tie, kas par šo joku ir vai nav sajūsmā, noteikti drīz atklāsies, ņemot vērā milzu negatīvo ažiotāžu, ko ap šo pasākumu sacēla visādas iestādes.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:19
 citēt
Alvils:
Pa tēmu, bet nedaudz tomēr nē. Ir pierādīts, ka 89% cilvēku NAV NEKĀDAS muzikālās gaumes, bet mūziku VISI mīl. Attiecīgi, pārdots šai indurstrijā tiek tas, KAS GŪST POPULARITĀTI (mākslīgi vai dabīgi... pārsvarā jau mākslīgi, ļoti mērķtiecīgi, iegultot iespaidīgus līdzekļus), nevis tas, kas ir tiešām labs. POP-kultūra pēc šāda principa darbojas visās jomās, ne tikai mūzikas industrijā.
________

Bingo! :) Ja pareizi atceros, te veidojās tas cēloņu/seku aplītis, kad radiostacijām pārmeta, ka tās spēlē bullšitu, atbilde bija - bet mūsu klausītājs to pieprasa... Lieki piebilst, ka klausītājs pie tā tika mērķtiecīgi radināts. Acīmredzot šīs sakarības darbojas arī citur
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:21
 citēt
Tele2 tas noteikti nav izmisuma solis. Viņu pārdošanas rādītāji ar katru gadu ļooooooooooooti smuki pieaug. Toties pašlaik starp mobilajiem operatoriem notiek reklāmas karš un tā ietvaros šis pasākums arī tika palaists gaisā, jo ar parastajām TV un citu mediju reklāmām nebija gana, acīmredzot.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:27
 citēt
viencmuzikanc:

Bingo! :) Ja pareizi atceros, te veidojās tas cēloņu/seku aplītis, kad radiostacijām pārmeta, ka tās spēlē bullšitu, atbilde bija - bet mūsu klausītājs to pieprasa... Lieki piebilst, ka klausītājs pie tā tika mērķtiecīgi radināts. Acīmredzot šīs sakarības darbojas arī citur


Protams, ka darbojas un gandrīz visur, bet man ir tāda pārliecība, ka īsts sava amata pratējs un darītājs no sirds, nevis tikai naudas pēc, izdarīs labāk nekā maksā, turklāt centīsies kaut ko jaunu, svaigu un nedaudz izglītojošu tajā visā ielikt. Var jau būt, ka naiva pārliecība manā vecumā...
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:30
 citēt
Kur var redzēt tos "pārdošanas rādītājus" laika diagrammā un salīdzinošā tabulā ar citiem operatoriem?
Atradu kaut kādus antireklama.lv reitingus bet tie jau laikam nav par pilnu ņemami.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:36
 citēt
MartinK:Stings, zvanot no vienādais 2,7,12,19, sarunas uz visiem tīkliem par vienu ciparu. Tas, protams, ir nevis pateicoties LMT labsirdībai, bet gan viņu konkurentiem.


paldies, zinu par vinādiem, bet tad atkal jāiet un jāpārslēdz līgums... ja kas tad pie mans pļāpāšanas ar vienādiem maksāsu tāpat... arī tāda mānīšanās...
bēdīgi, bet esmu LMT VIP klients, man esot krutais līgums, bet beigās ir kaut kāds Vienādais, kas ir vēl labāks :D
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:37 labots
 citēt
Eltons:Bet, manuprāt, iznāca kā vienmēr... tāpat kā ar tiem latviešu humora raidījumiem... tizli un garlaicīgi...
Piedodiet, reklāmisti un kōmiķi, es neesmu jūsu mērķauditorija.

Pievienojos par 100%.

Ievish, man žēl, ka Tu un 3 Tavi biedri nezin, ko ugunsdzēsējiem, policijai u.c. dienestiem nozīmēja strādāt tur tajā vietā. Saproti, ka viņiem bija sajūta, ka viņi ir daļa no notikuma.. no LIELA NOTIKUMA. Tajos dienestos jau tā strādā sava darba entuziasti. Arī ģeologi u.c., kas brauca uz izsaukumu, un kuriem universitāte neizmaksā makintoshu ar mobīlo internetu, pa ceļam izstrādāja darba plānu, līdz pēdējam brīdim domāja, ja ja tas nav meteorīts, tad tas ir kaut kas cits. Protams, neizslēdzot iespēju, ka tas ir viltojus, taču domāju, ka to sākumā daudzi pat nepieļāva kā ļoti stulbu variantu.

Viņi visi tika ciniski APČAKARĒTI. Viņus apčakarēja tirliņš, kas pirž savā darba auto (evolūcija 10 devītās vietā you kruti zajebis) un cilā rokas vēdeklī, un uzskata sevi par ģēniju, kuram nav jārēķinās ar citu cilvēku LAIKU un EMOCIJĀM. Tirliņš, kurš iedomājas, ka visu mēra tikai naudā, pat tā atvainošanās tāda stulba, ņirdzīga...

Pietrūka tikai biegās video ar cilvēkiem, kas zelta zivtiņas kostīmos izskrien no meža un ar pirkstiem visiem rāda, lai skatās kamerā.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:40
 citēt
Eltons:Kur var redzēt tos "pārdošanas rādītājus" laika diagrammā un salīdzinošā tabulā ar citiem operatoriem?
Atradu kaut kādus antireklama.lv reitingus bet tie jau laikam nav par pilnu ņemami.


Man vairāki studenti zinātniskos darbus par TELE2 rakstījuši, tad arī no uzņēmuma ņēma rādītājus un lika iekšā. Netā neesmu meklējusi, tad jāskatās speciāli.
avatar
Publicēts: 27.10.09 23:59 labots
 citēt
MartinK:

Ievish, man žēl, ka Tu un 3 Tavi biedri nezin, ko ugunsdzēsējiem, policijai u.c. dienestiem nozīmēja strādāt tur tajā vietā. Saproti, ka viņiem bija sajūta, ka viņi ir daļa no notikuma.. no LIELA NOTIKUMA. Tajos dienestos jau tā strādā sava darba entuziasti. Arī ģeologi u.c., kas brauca uz izsaukumu, un kuriem universitāte neizmaksā makintoshu ar mobīlo internetu, pa ceļam izstrādāja darba plānu, līdz pēdējam brīdim domāja, ja ja tas nav meteorīts, tad tas ir kaut kas cits. Protams, neizslēdzot iespēju, ka tas ir viltojus, taču domāju, ka to sākumā daudzi pat nepieļāva kā ļoti stulbu variantu.

Viņi visi tika ciniski APČAKARĒTI. Viņus apčakarēja tirliņš, kas pirž savā darba auto (evolūcija 10 devītās vietā you kruti zajebis) un cilā rokas vēdeklī, un uzskata sevi par ģēniju, kuram nav jārēķinās ar citu cilvēku LAIKU un EMOCIJĀM. Tirliņš, kurš iedomājas, ka visu mēra tikai naudā, pat tā atvainošanās tāda stulba, ņirdzīga...

Pietrūka tikai biegās video ar cilvēkiem, kas zelta zivtiņas kostīmos izskrien no meža un ar pirkstiem visiem rāda, lai skatās kamerā.


Ai, nu beidz te dramatizēt! Neticu, ka tie veči, kas strādā ugunsdzēsējos tā kā tu runā par EMOCIJĀM un NOTIKUMU. Tu pats tur pa tumsu un lietu strādāji? Ar tiem ļautiņiem personīgi pēc tam runāji vai arī visu šo dramatisko ainu radīji savā galvā?

Kāpēc es vakar no rīta, noklausoties vienu astronoma Ilgoņa Vilka interviju 900 sekundēm uzreiz sapratu, ka tā lieta nav tīra un meteorīts visticamāk falšs un to taktiski izteica arī Ilgonis Vilks? Bet VUGD un viņu izsauktajiem pētniekiem vajadzēja vairāk kā pusi dienas, lai to sajēgtu? Sāc domāt no šī gala...

Un nestāti man te par makintošiem un mobilajiem, man augstskola arī neko neizmaksā un algu šogad nogrieza 3 reizes, bet arī es dažādu iemeslu dēļ palieku sava darba entuziaste. Un es, visticamāk atšķirībā no Tevis, personīgi pazīstu īstus zinātniekus, tādus kuri gadiem ir dzīvojuši no grašiem un nemēdz runāt par EMOCIJĀM un NOTIKUMIEM, bet par zinātni un faktiem, un darīs to pie dajebkāda finansējuma.
avatar
Publicēts: 28.10.09 00:06
 citēt
viss ir sanācas, kā jau Latvijā kopumā sanāk - nu kaut kā... var sašūt .. lai neplīst kādu mirkli... Bērnišķīgi un īstermiņā, ar saukli, gan jau būs labi!
avatar
Publicēts: 28.10.09 00:39 labots
 citēt
Ievish, ne visi to skatījās no rīta.. no rīta viss bija skaidrs, redzot bildes. Bet pirms rīta bija nakts, un pirms nakts bija vakars, kad es domāju, nevienam nebija nekas skaidrs. Un lai no rīta viss būtu skaidrs, kādam bija jāuztaisa tās bildes, jāieliek internetā un kādam ģeologam bija jāaizvelkas līdz turienei un jāapstiprina tas, ko cilvēki saka – ka tas ir falšs. Domāju, arī Igaunijas kolēģi bija jau gabaliņu ceļā un ne jau nu tāpēc, ka viņi izbrauca tad, kad šejieniešiem jau bija skaidrs viss.

Par emocijām, protams, es neesmu nejautājis, taču paskatos TV (www.tvnet.lv...) un palasu komentārus, un ne tikai LV mēdijos. Pārsvarā sajūsmas komentāri ir no pašu bāleliņiem, pārējie pārsvarā piemin "balloon boy", "fake", "stupid". Protams, daži uzzin par to, kas ir Latvija, bet būsim reāli, ko tas dod? Rīt būs cits temats, par ko runāt.

Protams, tagad līdzīgi kā ar bumbām skolās un stacijās, ikvienam latvietim būs skaidrs, ka ziņojums par kādu dabas parādību ir viltīgas reklāmas kampaņas sastāvdaļa.

Vēl, ja runa iet par Latviju, veids, kā likt citiem reklamēt... un tas tirliņiem nekādīgi nesanāks. Konkrēti piemēri:
- komandējums Serbijā, turienes darbinieks seko līdzi basketbolam un uzslavē Biedriņu par to, ka spēlē ASV klubā
- vizīte Grieķijā, ieeju parastā sporta veikalā, tur pārdevēji jautā no kurienes esmu. Kad pasaku, ka no Latvijas (Lettonie), uzreiz atceras Uļjanu Semjonovu!

Lūk, veidi, kā reklamēt valsti.
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):