es teikshu godiigi - pec visa kas muusu turisma ir darits, shis ir kas patikami svaigs un aci pievelkoshs - abstrahejoties no kaut kadiem simbolismiem utt, domaju, ka ne konkreta, bet talakas bildes ir visnotalj kvalitativas turklat pasniedz musu "apskatiishu objektinjus" ka kaut ko pietiekami grandizou ko verts apskatiit - lidzigi ka Bekingemas pili UK - visi uz turieni aiziet un secina ka NEKAA ko redzet tur NAV.
Ja tomēr nepatiks te, nobadīsim pa seno vikingu modei + ar skaņu. Atgādināja multenes Courage, the Cowardly Dog sēriju Ride of the Walkyries. Kas nezina šo multeni, noskatieties. [url=www.isohunt.com>]www.isohunt.com>[/url] Courage the Cowardly Dog
Piekrītu upurim, pirmajā kadrā stabs dikti vāvermātisks.
Tās sirdis izskatās pēc nogalinātiem vienacainiem spilveniem ar pēcnāves stingumā nofokusējušos stiklainu skatienu. Bik skērī.
Dublinai, kā Eiropas alkoholisma metropolei, varētu būt līdzīgas reklāmas kampaņas ar tūristu aknām, kuras palikušas viesmīlīgajā Guinessa&Jamesona citadelē.
Pirms tam bija iesildošā reklāma,kuru vēl tagad neesmu sapratis.Visās ceļmalās saliktas tādas kā gleznas,kur viens ar lielu sarkanu p....i skrien otrai virsū it kā gribēdams nobadīt.....
Flika atbilde uz jautājumu, kas izstrādājis reklāmu, pārsteidza. Pēc skata likās, inteliģents cilvēks. Jūtams, ka morāles vai ētikas vērtības šos cilvēkus nevada it nemaz. Panta tam nav.
Galvenais - neviens jau nespēs izmērīt atdevi no šādas reklāmas. Iepriekšējā reklāma bija - brauc lēti un lēti izklaidējies. Ar attiecīgu rezultātu. Kamēr Rīgā nosalst cilvēki, tikmēr mājas darbi nav izpildīti. Un te jau runa ir tikai par naudas plūsmas ievirzīšanu vajadzīgajā gultnē, ne jau par tūristiem.
Sen neko tik divdomīgu neesmu redzējis reklāmā, kā pirmajā kadrā augstāk.
"Rīgas pašvaldība plāno ierobežot 100 latu lielā pabalsta izmaksāšanu jaundzimušajiem rīdziniekiem. Nākamajā gadā vienreizējo pabalstu paredzēts izmaksāt tikai tām ģimenēm, kurās ienākumi uz vienu cilvēku mēnesī nepārsniegs 135 latus, šādu pabalsta izmaksas kārtību šodien pieņēma Rīgas domes Sociālo jautājumu komiteja. Līdz šim pilsētas dome pabalstus izmaksāja visu jaundzimušo vecākiem."
Jāsecina, ka tam ir saistība ar jauno HARD TO LIVE kampaņu.
What's your name? I'm Carmen. Beautiful name! Who gave you that name? Myself. It means, I like cars and men. What's yours? /grib atbildēt, bet aizrijas ar alu/ Beer Fuck
Ziemas kampaņas aktivitātes izmaksās 898 000 latu. Biroja vadītājs Bertolts Fliks neatklāja, kura reklāmas aģentūra ir ziemas kampaņas autore. “Es nezinu, bet, pat ja es zinātu, neteiktu. Ja tas ir vienīgais, kas jūs interesē, tad ejiet uz citu darbu strādāt,” atbildēja B.Fliks.
Varētu sekot šāda Flika uzruna tūristiem: "Ja Jūs interesē par ko Rīgā maksāsiet, tad labāk brauciet citur."
"Ja jūs vēlaties zināt, vai tas nav !Mooz [Ērika Stendzenieka aģentūra], tad tā tas nav. Tā nav vietējā aģentūra," sacīja biroja pārstāve A.Laumane."
Citāts: "INTERESANTI. 5.bildē, kur cilvīši sēž barčikā pie galda, jauneklis pa labi ir no Latvijas, strādā Studio Imagine, kas nodarbojas ar kastingu un fočēšanu. Arī pārējie velk uz LV zelta jaunatni. Bet preses konferencē tika teikts, kad to nav gatavojusi vietējā (Latvijas) aģentūra... Sanāk šie autsoursējuši [outsourcing - ārpakalpojumi Red.piez.] tomēr kaut ko no LV?...
Kāds var šo pakomentēt?"
Jā, kāds var pakomentēt? Zinās taču par to studiju un tās cilvēkiem?
Nu camon, tas tak labi izmantotais panjeemiems - dziivo un straadaa te, bet firma utt visi reekjini ir ar aarpusLv. Luuk, un faktiski, reklaama ir aarpus Lv, peec visiem papiiriem utt.
Vanderfons:Nu paga, upuri, te ir pilns ar vīriņiem, kas zina katru studiju un katru keksu. Ir vai nav šis jauneklis no vietējiem, kā tas tur komentētājs raksta?
tev nav vienalga? varbūt kantoris cenšas izšļūkt ar Kipras nodokļiem, a tev visur ar pirkstu jābāž!
Vanderfons: Ziemas kampaņas aktivitātes izmaksās 898 000 latu. Biroja vadītājs Bertolts Fliks neatklāja, kura reklāmas aģentūra ir ziemas kampaņas autore. “Es nezinu, bet, pat ja es zinātu, neteiktu. Ja tas ir vienīgais, kas jūs interesē, tad ejiet uz citu darbu strādāt,” atbildēja B.Fliks.
Varētu sekot šāda Flika uzruna tūristiem: "Ja Jūs interesē par ko Rīgā maksāsiet, tad labāk brauciet citur."
Uz ko žurnālists varēja atbildēt, "ja tas ir vienīgais veids, kā jūs reklamējat valsti par nodokļu maksātāju naudu, tad brauciet reklamēt citas valstis".
Forša kampaņa ar sifilisa sloganu un tikai par nepilniem 900 000 latu.Manuprāt ļoti lietderīgi izlietoti līdzekļi.O,un vēl arī konkrēts telefona numurs :8500,kur visi labumi iegūstami.Es teiktu - ideāli.