Leningrad man pat divi ir. viens noteikti, jo paskatījos tikko atvilknē - Leningrad 4. Un tāds kā norādīji, manuprāt, diegan pavirši garāžā karājas. Viņs ar kaut ko tika apliets, vai kaut kas no viņa iztecēja. Abi jau sen nedarbojas.
Briedis, problēma tāda, ka tiks izmantots gan studijā, gan dabā. Vairāk paredzēts filmas aparātiem un parītim aparātu kuriem nav iebūvētā eksponometra. SPOT metrs ir svarīgs aspekts, bet ārzemju forumos lasot tur runā, ka to tomēr vajag tad ja bildē klubā, kur krasi atšķiras gaismas un kaut kur pie dabas, kur ēnā vai gaismā nevarot piekļūt, bet tā pietiekot ar parasto flashmetru. Nezinu pat ko domāt, jo nekas labāks ar Sekonic L-358 nav lietots, nezinu kā ar to SPOT metru ir.
Bet ir novērots, ka arī 40D eksponometrs nestrādā ideāli, ja uzliek uzstādījumus pēc ārējā eksponometra (Sekonic L-358), tad sanāk labāk izeksponēts kadrs nekā 40D nomēra, ar 40D ir vairāki kadri jāizbildē mainot uzstādījumus.
Andreass:Briedis, problēma tāda, ka tiks izmantots gan studijā, gan dabā. Vairāk paredzēts filmas aparātiem un parītim aparātu kuriem nav iebūvētā eksponometra. SPOT metrs ir svarīgs aspekts, bet ārzemju forumos lasot tur runā, ka to tomēr vajag tad ja bildē klubā, kur krasi atšķiras gaismas un kaut kur pie dabas, kur ēnā vai gaismā nevarot piekļūt, bet tā pietiekot ar parasto flashmetru. Nezinu pat ko domāt, jo nekas labāks ar Sekonic L-358 nav lietots, nezinu kā ar to SPOT metru ir.
Bet ir novērots, ka arī 40D eksponometrs nestrādā ideāli, ja uzliek uzstādījumus pēc ārējā eksponometra (Sekonic L-358), tad sanāk labāk izeksponēts kadrs nekā 40D nomēra, ar 40D ir vairāki kadri jāizbildē mainot uzstādījumus.
labāk noeksponēts kadrs ar ārējo eksponometru, nekā ar 40D iekšējo izklausās interesanti.... svarīgākais tomēr pirms bildēšanas ir pavērot, tā paša iekšējā eksponometra rādījumus, potenciālā kadra tumšākajās un gaišākajās vietās, ja iespējams pieņemt kādus mērus gaismas izlīdzināšanā, ja nē koriģēt ekspozīciju, pēc saviem ieskatiem, pieredzes, ņemot vērā kameras dinamiskās iespējas, kaut ko atstājot uz šopu. normāla kadra iegūšanai gan ar ārējo, gan iekšējo eksponometru būs jāiztaisa vairāki kadri. ja nav histērijas piemērotākais būs < M > režīms, jo pusautomātiskajos, no pirksta nevar izzīst eksp. komp. lielumu
Andreass:Briedis, problēma tāda, ka tiks izmantots gan studijā, gan dabā. Vairāk paredzēts filmas aparātiem un parītim aparātu kuriem nav iebūvētā eksponometra. SPOT metrs ir svarīgs aspekts, bet ārzemju forumos lasot tur runā, ka to tomēr vajag tad ja bildē klubā, kur krasi atšķiras gaismas un kaut kur pie dabas, kur ēnā vai gaismā nevarot piekļūt, bet tā pietiekot ar parasto flashmetru. Nezinu pat ko domāt, jo nekas labāks ar Sekonic L-358 nav lietots, nezinu kā ar to SPOT metru ir.
Bet ir novērots, ka arī 40D eksponometrs nestrādā ideāli, ja uzliek uzstādījumus pēc ārējā eksponometra (Sekonic L-358), tad sanāk labāk izeksponēts kadrs nekā 40D nomēra, ar 40D ir vairāki kadri jāizbildē mainot uzstādījumus.
L-358 liekas ka ir tas kas mēra gaismu platā leņķī. Uzliec 40D nevis matrix mērīšanas režīmu bet vidējo pa visu gadru un būs ļoti tuvu eksponometra mērījumiem. Turklāt 40D ir iebūvēts spot režīms.
Ikdienā gaismas mērītāju lietoju ja bildēju uz filmas, jo slinkums stiept līdzi digitālo fotoaparātu. Dažreiz uz digitālā, kad uzlieku graduālos ND filtrus - lai saprastu, kuru likt vai kad ir uzlikts TS-E objektīvs. Tā reāli skatoties spotmeters ir vajadzīgs ja bildē uz slaidiem. Ar to ir daudz lielāks čakars kā ar parastu, kas mēra vidējo 30 grādu leņķī. Un daudz lielāks čakars kā ar kameras iebūvēto. Jebkurā gadījumā - esponometrs nomērīs gaišumu, bet pašam vajadzēs izdomāt pareizo ekspozīciju
Izmantoju tādu, kāda ir vispiemērotākā. Negatīvajām mierīgi var iztikt bez punkta. Punkta mērīšanu tām vajag, ja strādā pēc zonu sistēmas. Savukārt dipiem ir vēlama punkta mērīšana, bet arī var merīgi iztikt. Ar punktu mērīt būs grūti - jāmēra daudz, jāiedomājās kādam jābūt rezultātam un tad no mērijumiem "jāizrēķina" pareizā ekspozīcija.
Andreass:Briedis, problēma tāda, ka tiks izmantots gan studijā, gan dabā. Vairāk paredzēts filmas aparātiem un parītim aparātu kuriem nav iebūvētā eksponometra. SPOT metrs ir svarīgs aspekts, bet ārzemju forumos lasot tur runā, ka to tomēr vajag tad ja bildē klubā, kur krasi atšķiras gaismas un kaut kur pie dabas, kur ēnā vai gaismā nevarot piekļūt, bet tā pietiekot ar parasto flashmetru. Nezinu pat ko domāt, jo nekas labāks ar Sekonic L-358 nav lietots, nezinu kā ar to SPOT metru ir.
Bet ir novērots, ka arī 40D eksponometrs nestrādā ideāli, ja uzliek uzstādījumus pēc ārējā eksponometra (Sekonic L-358), tad sanāk labāk izeksponēts kadrs nekā 40D nomēra, ar 40D ir vairāki kadri jāizbildē mainot uzstādījumus.
nu jau jūs sākāt runāt svešvalodā. Tik daudz par eksponometriem es vēl neesmu izkodis un uzzinājis. Punktu mērīšana ir domāts SPOT?
Blāāāāāāāāāāāaaaa .... tādas pērles..............
zin Andreassss , pizdi Tev vecīt, ne exponometru pa lēto....
pcs... cik gadus Tu jau ķēpājies ar foto??? A bet nu tas bundulis, kas galvas vietā tā arī ir palicis tukšs... Sorry, no offense