Kopš atklātībā nācis kārtējais gadījums, kur kāda deģenerātu grupa Lietuvā nofilmējusi sunīša slepkavības mēģinājumu, neviļus nākas aizdomāties par videotiem un nekontrolēto linku publicēšanu Fotoblogā uz Youtube materiāliem.
Šodien ziņa, ka suns tomēr miris, bet deģenerāts (vienīgais no iesaistītās saimnieka, izpildītāja un divu videotu grupas) uz 8 mēnešiem ielikts cietumā.
Videoti ... ja ir iespēja parādīt kaut ko banālu, perversu, atbaidošu, tad mājas video iespējas to noteikti nodrošina. Pietiek pat ar telefonu. Par linkiem ... daži labi temati Fotoblogā ir izauguši tikai pateicoties shēmai "iekopē saiti uz Youtube". Tā saite var saturēt jebko.
Jūsu domas par abiem jautājumiem. Vai kaut kas te nav maināms, sakarā ar izdevību papildināt jaunos noteikumus?
Noderīgo linku sakarā man prātā nāk censoņa Dmitrija links, kurā viņš, nespēdams argumentēt savu viedokli vārdos, sašutis ielika saiti uz pusaudžu nežēlību demonstrējošu video, ko uzskatīja par savu atbildi. Kādam tas taču noteikti noderēja, ne?
Formāts ... kad skatās uz jpg formātu, to redz, kāds tas ir. Kad lasa tekstu, teksts ir priekšā visā krāšņumā ("mēslu vaguļi').
Saite uz video ... redzams nav nekas, arī satura apraksta nav. Un tas vieglums, ar kādu tādas saites kopējas ... ducis minūtē. Divi no tiem par Pana fokusu. Plus vēl iekopētājs sazvērnieciski pasaka: no 1:30 sākas īstais. Kas sākas?
Draugos tā video mānija vispār par lēkmi kļuvusi - galerijas vairs nav vērts skatīt.
nuja - video formātam nāk līdzi laika dimensija... tiesa foruma lasīšana un apčolēšana arī zog laiku (mok pat lielāku) - bet nenoliedzami VISOS šajos formātos sastopamas arī sakarīgās lietas
tāpat kā draza dabonama visos formātos - un proporcija diemžēl visiem formātiem līdzīga
Maris:nuja - video formātam nāk līdzi laika dimensija... tiesa foruma lasīšana un apčolēšana arī zog laiku (mok pat lielāku) - bet nenoliedzami VISOS šajos formātos sastopamas arī sakarīgās lietas
tāpat kā draza dabonama visos formātos - un proporcija diemžēl visiem formātiem līdzīga
Alloxa, vai tas nav slavējami, ka Tev, Fotobloga Mr Erotam, vēl joprojām ir tik spēcīga dzimumdziņa, ka visu - foto, tekstus, viedokļus - reducē uz savu p*mpoloģiju.
Mazliet traumējoši, bet tomēr - meistars ar viedokli un vajadzībām.
Nākotne nāk ar smagiem soļiem un drīz vien pēc pāris gadiem nolobot pāris kilolašus specam varēs ieekonomēt ļotidaudzkilolašus to visu filmējot. Video Rendering time: 110 days. !!!! Domāju cilvēks to veicis pats uz savas mašīnas ja tik ilgs laiks, bet komerciāliem projektiem var protams iznomāt renderfermu un procesus paātrināt + vēl uzdzīt kvalitāti.
Schnircks:Ar ko video sliktāks/labāks par fototapetēm?
Foto uztvere principiāli atšķiras no video uztveres. Tehniskie principi līdzīgi, konceptuālie ne. Labs videooperators ļooti reti ir labs fotogrāfs un otrādi. Vai vajadzētu foto ar video kopā likt? XXI gadsimtā tas notiek pats par sevi. Visi ir kā apsēsti ar reālā laika redzēšanas māniju. Pat mūziku jau vairs ar ausīm uztvert spējīgi naff, vajag videoklipu... nu, bet tā cita sāpīga tēma
viencmuzikanc: Labs videooperators ļooti reti ir labs fotogrāfs un otrādi.
So wrong, so f***ing wrong. Pilnīgi greizi. Absolūti. Atrodi man lūdzu tik pat daudz hi-end fotogrāfu, kuri slikti redzētu videofreimu, cik hi-end videooperatoru, kuri redzētu sūdīgu fotokadru.
Es kā reiz visu savu ļoti neilgo radošo mūžu esmu sajūsminājies par šedevriem, ko rada vienu dievu pielūdzēji otrā nometnē. Vislabākais piemērs ir fotogrāfs Kolbertu Gregorijs, plašāk pazīstams ar filmu "Pelni un sniegs".
viencmuzikanc: Labs videooperators ļooti reti ir labs fotogrāfs un otrādi.
So wrong, so f***ing wrong. Pilnīgi greizi. Absolūti. Atrodi man lūdzu tik pat daudz hi-end fotogrāfu, kuri slikti redzētu videofreimu, cik hi-end videooperatoru, kuri redzētu sūdīgu fotokadru.
Es kā reiz visu savu ļoti neilgo radošo mūžu esmu sajūsminājies par šedevriem, ko rada vienu dievu pielūdzēji otrā nometnē. Vislabākais piemērs ir fotogrāfs Kolbertu Gregorijs, plašāk pazīstams ar filmu "Pelni un sniegs".
Redz - lietas bij domātas principiāli - par Gregory Colbert darbu "Ashes & Snow" runājot - man tas vairāk kā multimediāls projekts atmiņā palicis, ne īsti filma. Es domāju, ka nosaukt grandus, kas piem. fotogrāfijā ir ģeniāli, bet video vai filmās aplauzušies, es vnk nevarēšu tā iemesla pēc, ka par šiem gadījumiem vēsture nu dikti, dikti klusē Nu, piemēram, Avedonu Ričardam nevarēšu nevienu filmu nosaukt nedomāju, ka Viņš nebūtu provējis
Negatīvs. Nē, nu nav jau tikai klasiķi meklējami. Jaunie teh. sasniegumi (DSLR video, RED, etc) faktiski jau ir nojaukuši sienu starp foto un video tehnisko pusi. Tas pats jaunietis Džārvju Čeizs arī tik pat perfekti bildē cik filmē. Canona apmaksātais Vinsents laForets arī. Vienīgi varētu būt tēze, ka fotogrāfam ir vieglāk pāriet uz video, nekā otrādi. Lai gan arī tas varētu būt baigi strīdīgs jautājums. Nu nezinu.
Maris:/GIKā/, vēl nesen, pirmos divus gadus kinooperātoru studentiem neko vairāk par fotokameru rokā ņemt neļāva
mok i šodien tas pats
kara laikā "filmēja" uz papīra un pa riktīgo tikai diplomdarbus. līmēja ar punķiem. video jau lēta izprieca. bet ķinī no 3 dubļiem (trubļiem?) 2 labi, video no 15 labi, ja 1.
Maris:/GIKā/, vēl nesen, pirmos divus gadus kinooperātoru studentiem neko vairāk par fotokameru rokā ņemt neļāva
Piekrītu Mārim. Manuprāt, vizuālās lietas apgūst to "atklāšanas" secībā: doma, kompozīcija/krāsas, tehnika - zīmēšana, gleznošana, foto, video, multimediji un citas jaunās tehnikas (interaktīvie, eksperimentālie, etc.).
Maris:/GIKā/, vēl nesen, pirmos divus gadus kinooperātoru studentiem neko vairāk par fotokameru rokā ņemt neļāva
Piekrītu Mārim. Manuprāt, vizuālās lietas apgūst to "atklāšanas" secībā: doma, kompozīcija/krāsas, tehnika - zīmēšana, gleznošana, foto, video, multimediji un citas jaunās tehnikas (interaktīvie, eksperimentālie, etc.).
pati tehnika jau špicka, bet
ir idejisks leciens starp foto un kino - laika dimensijas parādīšanās + kadru harmoniska montāža - traki svarīga klipos un reklāmās kompene kustībā + loģiskas pārejas
nav viegli pierast
protams šīm grūtībām nāk klāt ''labās blaknes'' jeb izteiksmes līdzekļi kas nav fiksētā kadrā - 2,3 vai vairāk plāni kas kustas atšķirīgi, kāpumi, kritumi kā mūzikā u.t.t.
Steinlijs Kubriks kā fotogrāfs forši tur statiskus kadrus, bet ar to laiku un dinamiku šim ir kā ir
savaa laikaa, pirms filmeeshnas visi kadri tika uzziimeeti (storyboard) ja neredz jeegu tam ko dara - vizuaali, saturiski, semantiski... tad nav jeega kjerties klaat. lielaa meeraa tas pats attiecas uz foto... Diemzheel, ir iespeeja uzreiz apskatiities rezultaatu un turpinaat staipiit TO "neko" dazhaados virzienos - kameer vismaz histogramma pareiza. Taapeec ari ir izaugusi paaudze kas veertee darbus ar baltaa melnaa pipeti fotoshopaa.
Labs operators parasti būtu labs fotogrāfs, taču jau ir aizņemts darbā. Ja vari apturēt filmu un paņemt kadru kā atsevišķi dzīvotspējīgu fotogrāfiju, tad viss ir kārtībā.
Bet, kā ir, to Tu nesaki. Bergmaņa filmu citātus arī neredzu. Skatitājam harmoniskā kadru montāža kaut ko dod, ja aizkadrā kāds spēlē uz jūtām, uz līdzībām ar skatītāja pieredzi. Ja trāpa, tad ir. Nekas netraucē skatīt 8 1/2 kā fotogrāfiju kolekciju, itin nekas.
Laciz:savaa laikaa, pirms filmeeshnas visi kadri tika uzziimeeti (storyboard) ja neredz jeegu tam ko dara - vizuaali, saturiski, semantiski... tad nav jeega kjerties klaat. lielaa meeraa tas pats attiecas uz foto... Diemzheel, ir iespeeja uzreiz apskatiities rezultaatu un turpinaat staipiit TO "neko" dazhaados virzienos - kameer vismaz histogramma pareiza. Taapeec ari ir izaugusi paaudze kas veertee darbus ar baltaa melnaa pipeti fotoshopaa.