Bet uzlikt kalendāra meitenēm pirkstu - tas gan ir bērnu dārza uzdevums ...
Nu ja. Tas kā reiz ir tas ko es teicu. Gluži kā kompozīcijas nodarbībās bīdīt saplēstas papīra lapiņas pa rāmīti, meklējot kompozīcijas smaguma centru. Tas nav pārlieku sarežģīti.
Ir dažādi darbi - vienos sievietes ķermenis spēlē galveno lomu, citos papildina dabas skaistumu, vēl citos runā pretī tam kā izaicinot māti dabu un visa radītāju, etc... Man jau vispār ir baiss vienalga, ko šajā kalendārā a.god. fotogrāfa k-gs bija domājis, jo es tīri vienkārši neesmu viņa mērķauditorija un laikam tamdēļ labi tēmētais mākslinieka messidžs man iet secen.
Viss, ko es gribēju teikt ir, ka manuprāt tās bildes tikai iegūst, ja no viņām modeļus izņem laukā.
Ja jau viņas tur tomēr ir vajadzīgas, tad Sievieti dabā var iekļaut arī harmoniskāk:
Escaper:Piekrītu, ka ar gaismām "samudrīts". Gandrīz visas izskatās bildētas studijā uz fototapetes Galīgi nebija vērts tām modelēm mocīties un braukt uz tām "reālām" vietām. Štrunts par foto, žēl tikai to modeļu..
Šis kalendārs nav par foto. Viņš kā reizi ir par braukšanu.
alvils:Ar ko tas Ko-dračins labāks par pārējiem (katru otro) fotogrāfiem, kas uz gada beigām sataisa kalendāru, ko, protams, nekur nopirkt nevar un nevajag, bet draugiem un radiem tiek izdalīts?
Droši vien labāks ar to, ka viņam ir finanses kalendāra fotosesijām, izdevumam un nav jāsatraucas par nez kādiem ienākumiem no kalendāra pārdošanas. Kāpēc lai uztrauktos par birokrātiskām grāmatnieciskām naudas padarīšanām, ja savu naudu viņš noteikti ir nopelnījis un var pievērsties 2011. gada kalendāra radošajam procesam ...
Snow: Ja jau viņas tur tomēr ir vajadzīgas, tad Sievieti dabā var iekļaut arī harmoniskāk ...
Piekrītu. MB versija John Swannel izpildījumā - lieliski. Tagad es varu iedomāties kā sievieti novietot dabā - kā odziņas akcentu un dabisko līniju turpinājumu kādās fotosesijās ...
Petersonsfoto:ejam uz Rozes grāmatnīcu un meklejam Taschen izdevumus- tur maksla ir noniveleta līdz masu produkta līmenim
Izvērstāk šo punktu, par nonivilēšanu retrospektīvos izdevumos par demokrātisku cenu, drīkst palūgt izskaidrot? Viens piemērs no manis - Taschen mazbudžeta sērijā ir izdota grāmata par Kērtisu, amerikāņu foto etnogrāfu, par ko jau rakstīju savas lapas iepriekšēja versijā, ar saitēm uz viņa arhīvu. Pagājušā gadsimta pirmajā pusē izdotie greznie albumi pilnā sērijā tolaik maksāja 3000 (!) USD. Vai ar Tevis teikto jāsaprot, ka izdevumiem, lai tie nebūtu domāti plebejiem, ir jābūt vismaz līdzīgiem nule leišos izdotajai dižgrāmatai lietuviešu, latviešu un prūšu valodās, ar vāka apkalumiem utt., vai jāmaksā vismaz 50 Ls, kā Viena diena Latvijā, lai to par ekskluzīvu padarītu galvenokārt fakts, ka to reti kurš nopērk? Paskaidro, nekautrējies.
apsalūti tieši tā, tikai nebiju pavisam precīzs formulejumā. tātad, man Tachen produktos patīk exkluzīvas lietas par draudzīgu cenu. un lielisks poligrāfiskais izpildījums, arī dizains. tas viss kopā rada BAUDU pajemt tādu produktu rokā un BAUDU to lietot ikdienā. kādreiz manā darījumu cilvēka dzīvē kolēģi katru gadu dzimšanas dienā šitos plānotājus dāvināja un es viņus lietoju, lasiju, skatījos. un tie, kas ieraudzīja, arī gribēja skatīties.
savukārt, ja Latvijā kāds izdotu dajebkura maistera, piemēram, dienasgrāmatu ar fotogrāfijām un par to grāmatnieks prasītu 7-8 Ls, tad nomirtu badā visi- i grāmatnieks, i drukātājs, i potogrāfs.
aber topikā minētais produkt ir apsalūti normāla stila figņa par atbilstošu budžetu. normāla reklāmas akcija visiem procesā iesaistītajiem un S.K. ir vnk lokomotīve šitam biznesam. i pardošanā nelaiž, lai būtu šis exkluzivitātes statuss
Diskusija par neko.. Pirelli shogad vispar shirpoptrebs taalbrauceejshoferu garaazjas kalendars. Kondrashina kalendars man patiik daudz labaak par Pirelli..
Vilberto:Nu Taschen izdevumos vismaz ir kaut kas skatāms. Tādā kalendāru līmenī, man domāt, ka Latvijā vispār nekas nav.
MALDIES MALDIES ir uz EU piligrāfijas pasakumos ņem godalgas TIKA mēs viņus neredzam , tie ir tādi ko pasūta POLIGRĀFISKI 100 Eksemplāros ar pašizmaksu virs 50Ls gabalā Parasti kopprojekti Artisti @ Drukātāji = exskluzīvi klienti sponsori , tas pats varianats kas Kondrašinam TIKAI bez trokšna sievišķiem un kā likums B/W A2 formātā
man patika lielākā daļa bilžu, kādas trīs laikam ne īpaši. Šķiet izdrukāts lielformātā skatās daudz iespaidīgāk. Gaismots, manuprāt, dabā un no visas nolicēju masas labi ja 0,1 % radītu ko tikpat kvalitatīvu. Gaudas no sērijas viņam jau haselis utt neuzskatīšu par gana cienījamām, nav dzirdēts, ka tie liktu gaismas un paši fočētu. Būtu priecīgs kļūdīties un kaut nākamgad ieraudzīt vismaz 7 blogeru kalendārus LABĀKUS vēlams. Pēc tādām runām jau prasītos gan.... PS nez kā krīze ietekmēs 11. gada kalendāra projektu, ka šis nav pēdējais
NilsS: Būtu priecīgs kļūdīties un kaut nākamgad ieraudzīt vismaz 7 blogeru kalendārus LABĀKUS vēlams. Pēc tādām runām jau prasītos gan ... PS nez kā krīze ietekmēs 11. gada kalendāra projektu, ka šis nav pēdējais
Ja Kondrašinam pēdējais, tad man jāsāk beidzot domāt par pirmo ...... 3-4 bildes jau būtu, bet jāaizvelk līdz 12 ... Vai arī 2x12 - dabaskati ar un bez modeles ... Mhmmm ...
NilamS, protams, ir sava taisnība, bet man nav gandrīz neviena, izņemot pāris nepiesietos draugus, kam es varētu šādu kalendāru mērķtiecīgi uzdāvināt Ziemassvētkos. Tādējādi kalendārs drīzāk ir funkcionāla lieta, nevis estētisks mākslas priekšmets pats par sevi. Derīgs gadu.