skola.gif
20:02 22.05.2008

Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļiem(komentāriem).

Autors: AliseKOko

Attēls 1

Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļi<wbr/>em(komen<wbr/>tāriem).
Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļiem(komentāriem).

Anotācija:

Domāju, ka esat ievērojuši manu kaislīgo cīņu par nosaukumu esību un to, lai saliekot atzīmītes būtu viedoklis, kas norāda jūsu domas un izjūtas.
Uzreiz būs šalkts ar pārmetumiem, ka ne jau visiem tie vārdi tik viegli atrodas.
Bet ...
[foto by Nude]


Lekcija:

Vārda „nosaukums” sinonīms ir apraksts, līdz ar to simbolizē galveno ideju, kas būtu jāvēsta parastajiem mirstīgajiem. Dažreiz vārdiskā ideja noformulējās uzreiz, bet citreiz paiet dienas, kamēr atrodi īstos vārdus. Un ja pieņemsim nekas nenāk prātā viss, elementārākais veids ir cilvēks no malas. Parādi darbu un pajautā kādas ir tavas izjūtas un emocijas, vismaz es tā daru un vairākiem uzreiz, lai varu noķert vilni veroties un dažādiem rakursiem. Un tad agrāk vai vēlāk noformulējās domas. Kaut vai klausoties dziesmu vārdos var atnākt nosaukums! Iedvesmoties var arī atrodot kādas tēzes, izteikumus, kas burvīgi pasvītro ideju. Vēl iz ieteikumiem varētu būt tas, ka nevajag ieciklēties varbūt par to, ka noteikti vajag tiešo objekta vardu pieminēt, ja uz bildes ir klauns tad obligāti nosaukumā būs vārds klauns. Līdz ar to vēlos aicināt jūs pārcelties uz pārnesto nozīmi, kas viennozīmīgi piešķir darbam šarmu un visbiežāk paceļ to līmeni augstāk nekā tas būtu īstenībā. Dažreiz teiksim tā nosaukums izglābj darbu, jo paķer ideja kādu ir izspēlējis autors. Un jo spēcīgāks funktieris jo labāk aizies ideja pasaulē. Vēl laba lieta ir Brain storming metode, tas būtu uz papīra lapas samest visādus vārdus, kas asociējās ar attiecīgo darbu un tad kabināt klāt vel citus, protams vēl var uztaisīt kop apļu shēmu, bet nu tā ir gaumes lieta. Un šeit nu ir arī pretējā mākonīša maliņa, kad ideja ir apslāpēta, pār sarežģīta (gribēju, ka labāk, bet sanāca kā vienmēr, šajā sakarā pārgudrība) ,kad cilvēkam nav sanācis koncepciju pasniegt visiem saprotamā veidā. Līdz ar to radot disfunkciju saskarsmē ar pārējo uztveri.

Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļi<wbr/>em(komen<wbr/>tāriem).
Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļiem(komentāriem).
Attēls 2

Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļi<wbr/>em(komen<wbr/>tāriem).
Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļiem(komentāriem).
Attēls 3

Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļi<wbr/>em(komen<wbr/>tāriem).
Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļiem(komentāriem).
Attēls 4


Pārejot pie nākošā etapa, esot nevis autoram, bet skatītājam. Mūsu pienākumi ne cik krasi nemainās, bet veids kā mēs to pasniedzam gan. Kamdēļ domās kāds tik ļoti ir uzsvērta garāmgājēja viedoklis. Tad nu sākot ar pirmo cilvēcisko faktoru, kas no svara būtu katram sevis cienošam autoram ir zināt vai ideja ir uzķerta un kā, kas tieši patika un nepatīk, kādas sajūtas/emocijas radīja un visbeidzot pārdomas, kas aizķēra. Tas viss būtu jāuztver gan emocionālajā, gan fiziskajā-profesionālajā plaknē. Līdz ar to ir svētīgi dalīties izsakot to, nevis paiet garām. Līdzīgi kā ar nosaukumiem, lai atrastu vārdus atstājot savu cieņas un ievērības zīmogu pie autora darba noder tēzes.
Domāju, ka kādam noderēs šis ābeces ieteikumi un liks ko pārdomāt savā attieksmē.
(Atkārtošana zināšanu māte). Tādas nu ir manas pārdomas par to, kas trūkst šai sabiedrībai, ceru, ka esmu iepotējusi jums bišķīt. Jo tas ko Tu radi esi tu pats, darbiem ir jārunā nevis tev pašam. Un zinu, ka man daudzi piekritīs, kas tā ir par baudu kad aiziet diskusija par šo attiecīgo jautājumu un kā to citi redz un apspēlē. Autoram ir jābūt mēmam kā zivij un darbam ir jākliedz, amen! Tamdēļ dārgie kolēģīši sasprindzināsim pelēko vieliņu noformulējot domas un paklabināsim pirkstiņus vai atvērsim mutītes.

Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļi<wbr/>em(komen<wbr/>tāriem).
Audzināšana un ieteikumi par nosaukumiem un viedokļiem(komentāriem).
Attēls 5


Ar cieņu ...


Komentāri:

Droperidol | 21:04 22.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

dažas idejas tīri labas
bet nu vajadzētu gan sevis rakstīto pārlasīt, lai izvairītos no tik daudzām stila, gramatikas un svešvārdu lietošanas kļūdām:)

AliseKOko | 21:12 22.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Droperidol domāju ka mana lauzta latviesu valoda neradis nevienam saprotosam cilvekam ne galvas sapes, ne mezonigas problemas uzkert domu, jo ka saka barjeras un ramji ir tikai pauriti. Taka iedzer aspirinu un nomierinies :]

Droperidol | 21:14 22.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

nemāci nu dakteri, kādas zāles jādzer:)

AliseKOko | 21:17 22.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

darīt man nav ko :DDD
tad nemāci skolotāju kā macīt, kviti!!! :P
anyway brīnumzāles ir tās zāles, kas panāk instrukcijā aparkstīto efektu :]

Gemini | 01:56 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Piekrītu, ka nosaukumiem ir liela nozīme!

AliseKOko | 02:00 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

tencinu Gemini :]
bet nu dažiem liekas ka tā ir tikai mutes dzesēšana... :/

ega1605 | 10:08 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Alise - labi raksti, viss kedā :)

Anonymous | 11:17 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Drīzāk ir tā - dzeja nosaukumā ir, bet bildes nav.

Anonymous | 11:56 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

citēju: "darbiem ir jārunā" - nevis to nosaukumiem... .

Anonymous | 12:00 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

paturpinot... katram cilveekan ir sava pieredze un savi celj dziivee noieti... un katram rodas savas sociaacijas ar noteiktu darbu... nereti iesheejo sociaaciju kopums un darba nosaukums neveido vienotu un nevar veidot vienotu ansambli... protams ir iznjeemumi un ekselenti piemeeru kur shie abi puush vienaas notis... bet lielaakam vairumam cilveeku nav jaabaksta ar to nosaukumu acii vo site ir sitais domaats bet jaaljauj caur savu piredzes prizmu uztvert dabu... .

Karl_Schwarz | 12:20 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

+ M_S

ievish | 13:02 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

+M_S
+ n_g

Alise, kas, Tavuprāt, ir labāk - kad nosaukuma nav vai ir kaut kas vājprātīgi banāls?

Manuprāt, nosaukuma likšana vai nelikšana pilnībā ir autora ziņā - ja autors vēlas bildi papildināt ar nosaukumu, turklāt trāpīgu, interesantu vai kādu citādi piesaistošu - lūdzu. Bet, ja nevēlas un vēlas, lai skatītājam rodas pašam savas asociācijas, tad nevajadzētu bakstīt ar pikrstu un teikt - slikts autors, nav nosaukuma...

Protams, ka Tev kā skatītājai ir vieglāk, ja autors ir norādījis, kurā virzienā rakt, t.i. domāt, bet vai vienmēr tas ir vajadzīgs?

Anonymous | 13:41 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

darbi runā, jā. bet nosaukums pasaka, ka tam pamatā ir ideja un darbs, nevis nejaušība un veiksme. senos laikos fotostudijā Īriss Juris Krieviņš vislielāko uzsvaru lika uz nosaukumiem...

Anonymous | 14:01 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

www.foto.lv...... nu pasakiet ko shii bilde ieguut ar nosaukumu???

Anonymous | 14:51 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

M_S, nosaukums to varētu banalizēt, man ir tāda sajūta.

ievish | 15:20 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

M_S, trāpīgs piemērs un varu tikai pievienoties n_g sajūtai.

AliseKOko | 15:21 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

M_S burvigs foto, domaju ka ar nosaukumu tas to tikai paceltu limeni augstaak,
ka ari 100% Kaapeec par Krievina studiju un es eju to pashu celju :]
ievish tas vienozimigi ir vajadzigs un pat ja ir nosaukums, katrs mes to interpretjam pa savam, lai vai ka.
ega1605 keda bus tad, kad cilveki beidzot saks domat lidzi :]

Anonymous | 15:38 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Redzi, KOko, kad Tu šo tēmu pacēli, patiesībā jau nemaz negaidīji, ka citi piekritīs. Iekšā skolotājas niķis mācīt audzināmos un arī krūmus un zāli ap tiem? Tā jau ir arodslimība! :D
Ja ar nosaukumu kāds kaut kur vēl jāuzvedina, tad to var saprast tieši - cilvēks noskenē nosaukumu un skatās darbu, paturot krokā to nosaukumu tā, ka tas rezonē visu laiku. Tas ir audiāļa sapnis, bet vizuālists skatīsies uz lielāko laukumu un uz būtību. Pie tam, nosaukums var būt arī grūti salasāms. Iespējams, Tev tas iesēdies apziņā ir tādēļ,ka vēsturiski pazīstami darbi ir ar nosaukumiem, kas jau iesēdušies apziņā - Meitene ar pērļu auskaru, kliedziens, Mona Liza u.c.



AliseKOko | 15:44 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

n_g jā niķis ir pamatīgs un nedomāju ka neka peļama atvert dažiem acis,
nu piedo atvaino ,bet nu esmu visistakais vizualis :D
un vai izskatas ka tas man trauce? :P

Anonymous | 16:20 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nu jaf auzas esiet izbradājuši... M_S , tavai norādītajai bildei ir NOSAUKUMS , tur naf viena, vai trīs zvaigznītes, un autors ir tieši pateicis, kas ir jasaskata, par ko ir domāts. Trīs zvaigznītes liek tiešām tad , kad smadzenes nereducē nevienu pieņemamu nosaukumu.
M_S@80.232.164.139 | 12:00 23.05.2008
te atkal...lielākā daļa cilvēku atpazīst darbu (neredzot to) jau dzirdot tā nosaukumu... un nevienā izsolē maf manīts piem. Van Goga *** darbs. Nosaukums un darbs ir ansamblis!!!

Anonymous | 16:34 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Runājot par Gogām...
Tipiski nosaukumi: Vāze ar gladiolām, Vāze ar sarkanām gladiolām,, Vāze ar peonijām, laikā,kad šim patika puķu kompozīcijas zīmēt.
Klusā daba ar absintu.
Tipiski nosaukumi portretiem: pašportrets ar pelēku filca cepuri, pašportrets ar salmu cepuri (1,2,3 utt.), pašportrets (1, 2, 20 utt.),
Sieviete, kas sēž pie šūpuļa. Meža ceļš.

Absolūti vienmuļi un bez izdomas, tie nosaukumi! Ne jau tādu piemēru KOko grib mācīt! :)


Anonymous | 16:41 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ā, nē, ir tomēr šim izdoma bijusi:
Zemniece, kas sien labības kūļus. Kviešu lauks aiz Svētā Paula slimnīcas ar labības pļāvēju. Zemnieces galva ar tumšu lakatu. Olīvju audze: Gaiši zilas debesis. Cietumnieki vingro. Klusā daba: vāze ar īrisiem. Margerita Gašē dārzā. Kviešu lauki Auverā zem mākoņainām debesīm. Kviešu lauks ar kovārņiem ...

ievish | 18:49 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Haiduk, trīs zvaigznītes kā šeit, lielākoties neliek, bet mākslas apritē ir gana daudz fotogrāfiju ar "Untitled" (nenosaukts) nosaukuma vietā, kas nozīmē, ka autors darbam nav devis nosaukumu.

Piemēram:

www.artnet.com...

www.metmuseum.org...

www.artnet.com...

collection.britishcounci

ievish | 18:50 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

P.S. Es neesmu pret labiem nosaukumiem, bet neuzskatu, ka nosaukuma likšana ir neapstrīdama dogma, kuru aci nepamirkšķinot obligāti jāievēro.
Labāk "nensaukts" nekā nosaukums, kas bojā bildi.

AliseKOko | 19:04 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

paldies Haiduk par "darba ansambla "piemineshanu un par izsolem ir fantastisks piemers.
khm! n_g gadiena tas nebija laiks kad cenzura ikvienu vajāja sākot ar dzemdetājām un beidzot ar gultu un ēšanas paražām. kur nu vel atļauties nosaukumos filozofiju ieķepurot, jo asie prāti kancelēs jau izprātuļos ka tur kāda sazvērestība apakšā (loģiski) bet nu tomēr.. ja runā tieši par Gogu, tad nu jātacerās ka viņs piedzima mācītāju ģimenē un pats beigās veļejās kļut par sludinātāju, un pie visa tā ka viņam bija talants... tas diemžēl neatspoguļoja viņa spējas to izteikt vārdos. ļoti daudzi man zināmi ģēniji cik lieliski ir vienā jomā tik lieli nejēgas citā (elementāri in the name of balance)
bet nu tomēr es labak liktu jums atskatīties uz vienu no maniem favorītiem Salvadoru Dali kungu :]

AliseKOko | 19:09 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ievish visi tavi dotie pimēri ir pilnīgi mēsli, bezgaumīgākus liekas nevarēji izvēleties, ja nu vienīgais ar to rikšotāju, kas tiri ta neko BET ---->
Untitled (Cowboy), 1989 (eat this)
anyway liekas neesi bijusi makslas aprite, lai apjegtu ka katrs vārds ir vārsma,kas iezimē personības rokrakstu un ekspresiju. taka turpini vien skatīties discovery art channel un turpini vavuljot , kamer citi rada un dzīvo mākslā.

ievish | 19:30 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Es tiešām neesmu bijusi mākslas apritē, bet uzskatu, ka tīri labi strādāju ar informāciju un šo informāciju, šos autorus paņēmu no Phaidon The Photo Book, kas nozīmē, ka tie ir pieminēšanas vērti, ja ne visi viņu darbi, tad liela daļa.

Par mēsliem - ja Tu 1,25 milj. dolāru vērtu mākslas foto (to pašu kovboju, kas starp citu, ir nenosaukts darbs, bet atpazīšanas labad ir papildināts ar (Cowboy) iekavās) nosauc par mēslu, tad man ir pamatotas aizdomas, ka arī Tu mākslas pasaulē neesi TIK kompetenta, kā centies man iestāstīt ;)

en.wikipedia.org...

Vēlreiz vēlos pasvītrot, ka neesmu pret nosaukumiem, bet man īsti nepatīk, ka kāds savas domas mēģina iebarot citiem kā absolūto patiesību.

Anonymous | 19:32 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Haiduks>> atljaushos nociteet sevi :) M_S "protams ir iznjeemumi un ekselenti piemeeru kur shie abi puush vienaas notis... "

Anonymous | 19:35 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ak jaa un van Goga piemeers nav tas labaakais ;)! piemeeram dadaisti vai expresionisti buutu jau kaut kas ieksh AliseKOko piedaavaataas merces :)!

Anonymous | 19:51 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

www.magnumphotos.com...--- te taa interesanti papeetiit kaadus nosaukumus vai nosaukumu vaidoshanas pricipus izveelas bildeetaaji... .

AliseKOko | 20:49 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ievish tev māksla tāpat kā man rakom līdz mēnesim un ja man tie darbi neko nenozime, un saukšu ka vēlos! un ka jau teicu kovbojs bija simpatisks. mana pieredze un attieksme ir izveidojusies jau 18 gadus makslas frontē esot mijiedarbībā starp dažādiem zānriem, tāka back off! un labak parušini atskaišu papīrus nevis jauc gaisu. ir dogmas ir patiesība un ir komercija, izvelies.
un kā saka dažs labs... nemāci suni riet!
M_S maladec :]

Anonymous | 21:02 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Visas trīs skolas ir ar odziņu,vai to ņems vērā vai ies savu ceļu?Bet skolas ir Labas ,vot!:)Tā ka skolotāj raksti vairāk !:)

AliseKOko | 21:05 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

paldies AGNOS
vismaz kāds nespirinās kad pampērus pārmaina :D

Anonymous | 21:06 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tas, ka bildei naf nosaukuma liecina tikai par to, ka bilde naf iecerēta, bet tai ir gadījuma raksturs, un ja tomēr Tā ir ar ieceri tapusi, un naf nosaukuma, tas liecina tikai par autora garīgo tukšumu!!! arī tas attiecās uz MANI.
Un beidziet te spriest un un attaisnot sevi ar kaut kādiem stulbiem piemēriem. Jā uzskati, ka TAVAI bildei ir VĒRTĪBA, tad nosaukums ir obligāts. Tas ir bildes atpazīstamība, gan redzot darbu, gan runājot par to.
Vot tas gan, ka ir ļoti grūti izdomāt nosaukumu, lai būtu ansamblis... bet to jaf raksta autore cenšās mums pateikt, un te daži savu nevarību attaisno visādi... BILDE BEZ NOSAUKUMA NAF BAUDĀMĀ, jo tad nejūtām patieso autora attieksmi.

AliseKOko | 21:09 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Haiduks, tamdēl jau es arī minēju piemērus, kā izštukot tos nosaukums jo man ir daudzi apkart, kam tie nosaukumi nenokrīt no gaisa :] tamdēl tāds sistemātisks-pamācoš apraksts...

Anonymous | 21:48 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

katraa zinjaa paldies par "skolu"... lika padomaat kaa tad tur iisti ir... vai nav... ar sho savu viedokli paust sheit beidzu lai tas neizveerstos bezgaliibaa... ja kaadreiz tiksimies tad varam pie "viina" pamekleet to patiesiibu... .

Anonymous | 21:49 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Bik par daudz sarakstits, lai visu izlasitu...

Man, kaa bildes autoram, biezi vien nemaz negribas nosaukumu likt, vairak velos redzet, kadas bus skatitaju domas, kadu ideju vinji izvilks no bildes. Uzrakstit nosaukumu tas ir kaa pielimet birku, vienvardsakot - ierobezot skatitaju, neljaut vinjam pasham nonakt pie bildes idejas.

Bet tas taa, tikai manas domas.

AliseKOko | 23:13 23.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

M_S tieši rītā ar dansigu meklēsim patiesības tādā veidā, visai patikama nodarbe, pēc nakts foto session :]
sasar nu gan pateici-pa daudz :D
bet nu anyway jebkuram cilvekam-skatītājam ir jāprot abstrahēties un atkāpties no autora piedāvātās idejas nosaukumā, jo tāpatās ja mēs redzam spaini, kā bļodu tad tik un tā nekas to nemainīs, lai vai kāds ir nosaukums :]

Girtsons | 00:01 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Sacīšu īsi - i-nets nav īstā vieta kur mācīt cilēku kur, kas un kā ir jādara. Te jau ir par vēlu. Skolā ir jāmāca 1 - 9 - 12 klasei. Atieksme. Formulējums. Te ir tikai cīņa ar sekām. Māciet savus bērnus....
... pirksti nogura :)

AliseKOko | 00:07 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Girtsons i-nets ir jaunās paaudzes spēcīgākais ierocis, tā kā... i nevajag, ar sito! daži mums ne tikai iemācās kā gatavot ēst, bet kā domāt un nodarboties ar sexu tīmeklī. mācīties nekad nav par vēlu, jo atšķirība ir tikai tajā vai tas, kas ir uz kakla ir četrkantīgs vai kāds... vēlme un apziņa pilnveidoties, šie ir atslēg elementi :]

Girtsons | 00:20 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

būtu jau labi ja i-netā kaut ko mācītu :) mūsgalā (LV) tikai norej viens otru, tā kā atliek tikai jau no mazotnes iemācīt korektu atieksmi vienam pret otru :)

ERA | 00:31 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Labi uzrakstiits, AliseKOko ;)

Par spiiti tam, ka rakstiit protu tiiri labi (kaadreiz aktiivi rakstiiju dzeju, tagad gan vairaak bildeeju nevis rakstu), nosaukumus bildeem izdomaat reizeem tieshaam ir ljoti gruuti... Varbuut veerts bildi uz laiku atlikt malaa, kameer ciemos atnaak iistais nosaukums? :)

AliseKOko | 00:39 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ERA sirsnīgs paldies :]
jā var atlikt malā var paradīt man un gan jau kko izštukotu kaut ko kopa! jo man pers dažreiztā nagi niez, bet nosaukums kā nekrīt tā nekrīt no debesīm un tad fixi meklēju citātus, piesūtu citiem utt... !

REX | 03:07 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tava valoda galvassāpes nerada,un tēzes visnotaļ noderīgas.

AliseKOko | 03:38 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

REX apzinos ka esmu kārtīgs samikstarojums, gan paaudžu veida domāšānas, attieksmes, darbības uc stilos. un lai vai kā mani būtu mācījuši utt... nu nav man tās gramatikas, vai ieturētā standarta stila... un lai Dieviņš nogrābstās ap tiem, kam tik (itkā) grūti užķert manas idejas. un lai prieka šalts un apgaismība tiem, kas saprot manu valodu :]
cheers!

36cal | 08:56 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Katram sava taisnība, cik cilvēku , tik viedokļu, nav viena pareizā.Reizēm strikti uzliktais nosaukums tik traucē, būtu interesanti , ja skatītājiem dotu iespēju , neietekmējoties no dotā nosaukuma, pašiem izteikt savu..

AliseKOko | 10:22 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

36cal
AliseKOko@78.84.217.102 | 23:13 23.05.2008
bet nu anyway jebkuram cilvekam-skatītājam ir jāprot abstrahēties un atkāpties no autora piedāvātās idejas nosaukumā, jo tāpatās ja mēs redzam spaini, kā bļodu tad tik un tā nekas to nemainīs, lai vai kāds ir nosaukums :]

Salmis | 14:14 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Cik saprotu neiet jau runa par nosaukuma obligātu likšanu vai obligātu nelikšanu, bet par aizdomāšanos vai konkrētai bildei viņu vajag vai nē. Ir pokemoni, kas pēc noklusējuma visām savām bildēm saliek zvaigznītes.

Salmis | 14:15 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

kāpēc raksta bildes ir bez nosaukuma?

AliseKOko | 14:23 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Salmis visam viņām ir nosaukumi un jau iepriekš publicētas,
es tādu patvaļu neatļaujos!

AK_008 | 18:06 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

pilnīgs bulšits, uzskatu, ka darbam lielākoties jārunā pašam par sevi, personīgi es ielieku kādu nosaukumu- pirmais, kas ienāk prātā- tā ir tāda ņirgāšanās pašam par sevi!
Nav nekādas jēgas "likt tos pašus vēžus kaut kādās citās kulītēs"!
fotogrāfijas nav mani bērni, kurus saucam par Annu un Otto.
izklausās tā kaut kā- nekā viss šitas!
Nav jēgas pat diskutēt- labāk jādzīvo, nedaudz jāpafotografē, un nevajag vecus salmus kult! ;)

edzjus | 22:43 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

citreiz ir ta, ka nosaukums tiesi uzliek punktu uz i bildei...

Anonymous | 22:45 24.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nosaukumus vajadzētu fotogrāfijām, kas pretendē uz mākslas darba statusu.
Kāda jēga likt nosaukumu ilustratīvam foto?

Anonymous | 00:17 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

delf...un kur ir robeža???
Tikai katra autora un skatītāja iztēlē.

waldis | 08:23 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

veelabaak buutu ja shii skola? buutu pasniegta lasiitaajam saprotamaa valodaa, bet nu taada jau laikam bija doma, kustinaat smadzenes.. :)

g3 | 16:28 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

nu tāda skola :D
un skolotāji...

Neviens | 16:57 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Neaprobezhojos ar likumiem un tikumiem.....
Bet nosaukumi tomer ir butiski,jo tas izsaka to uztveramo domu tas kritikiem un vertetajiem....
+delf par ilustrativajiem foto....

Anonymous | 19:05 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Man patīk doma, ka, liekot atzīmi, ir jāpasaka savs viedoklis par bildi. Jo savādāk jau šeit paliek par face.lv, kur tik automātā štampā atzīmes... :D
+īsts mākslinieks spēj analizēt! ;)

Anonymous | 19:43 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Man gan patika ievish piemēri, sevišķi pirmā saite.

AliseKOko | 20:08 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

+Neviens un dudonz

Anonymous | 20:30 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ja es ieraugu skatu vai objektu,kas manii raisa interesi,tad neviens ausii nechukst nosaukumu un arii maakonjos taa nav.Ja kaads,veerojot manis uznjemto foto nejuut to pashu bez skaidroshanas un priekshaa teikshanas,tas mani nesatrauc,jo mees visi esam dazhaadi,bet ir patiess gandariijums,ja ir kaut viens,kas redz un juut to pashu bez paskaidrojumiem.

AliseKOko | 20:33 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

entuziasts nemētā muļķi, bet kustini pelēko vielu!

Anonymous | 21:16 25.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

+ AliseKOko

Salmis | 00:29 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

dudonz skrpts būtu jāuzlabo, tagad pārsvarā visi aprobežojas komentāros ar atstarpi punktu vai smailiju :)

Anonymous | 10:20 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tu jau tagad cīnies par gandrīz vai neko, kā man šķiet.
Skolotāju vairs nemana!

AliseKOko | 12:36 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

n_g mans mērķis nav zudis un tas ka dažiem pusdienlaiks pakaušos nav mana problēma :] nu re Salmis ar kko ievērojis!

Anonymous | 12:50 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Fonā skan viena Pink Floyd dziesma. :)

AliseKOko | 12:55 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

n_g neaizraujos ar PF
man te Massive Attack by defolt :]

Anonymous | 12:57 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

All in all you are just another brick in the wall ... par tīčeriem, kam jālīvo skolniekus elounā! Par to raidījums.

AliseKOko | 12:59 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

n_g :D :D :D

Anonymous | 15:29 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Piekrītu edzjus, ka reizēm bilde ir kā punkts uz i nosaukumam. Bez tās tāda nepabeigtības sajūta.

AliseKOko | 15:43 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

cepums, par nepabeigtības sajūtu luchik :]

ievish | 16:51 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ievish ir atgriezies no atskaišu rušināšanas, tā arī neļaudams AliseiKOko nomainīt sev pamperus, un vēl joprojām apbrīno skolotājas absolūto nevēlēšanos (varbūt neprasmi?) veidot diskusiju ;)

Un nekas no augstāk minētā mani tā arī nepārliecināja, ka nosaukums bildei ir OBLIGĀTI jāliek. Bet es saprotu, ka nav jau runa par pārliecināšanu, bet gan piekrišanu konkrētam viedoklim, ko pauž skolotāja.

P.S. Drīksti atkal sūtīt mani rušināt atskaites, jo kā jau augstāk ir pierādīts, no mākslas es ņifiga nesaprotu ;)

Jauku dienu un daudz piekritējus! :)

AliseKOko | 17:01 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

gan jau ievish arī saulīte iespīdēs tavā smilškastē kādreiz.

ievish | 17:14 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

A kāpēc Tu domā, ka šamā tāpat jau nespīd? ;)

AliseKOko | 17:16 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ievish man māc smagas aizdomas ka tas ir tikai prožektors nevis dabisks gaismas ķermenis. :D

ievish | 17:17 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nu, ja TU tā saki, tad jau noteikti būs TAISNĪBA :D

AliseKOko | 17:19 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ievish nu lūk te tu iebrauci auzās, jo viss ir relatīvs un nav nekā absolūta!

ievish | 17:25 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Oooooooo! BEIDZOT! Beidzot es šajā "diskusijā" no Tevis izdzirdu domu, zem kuras varu paraktīties. (Starp citu, ja nepamanīji mans iepriekšējais koments bija domāts ironiski ;))

Jautājums tikai, kādēļ rakstot skolas un pēc tam tā komentējot, Tu aizmirsti šo nostāju?

Tieši to jau es mēģinu pateikt no paša sākuma - ka nav absolūtās patiesības, kas šī raksta kontekstā ir obligāta nosaukumu likšana. OK - ir labi, ja nosaukums ir, jo sevišķi, ja tas ir kā naglai uz galvas un pasvītro ideju, bet nav mirstamvaina, ja tā nav, un nosaukuma trūkums vien nenoraksta labu darbu.

Anonymous | 17:54 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ja ir lielais I, tad punktu nemaz nevajag un dažai bildei jau ar pietiek, ja par to tikai uzraksta, bildēšanu atstājot citai reizei. Savukārt, dažām bildēm pilnīgi pietiek, ja ir bikses nost un nosaukums Tante Klava, patiesībā ir domāts tikai ekspertiem. Pagaidām šeit vēl nav izteicies neviens eksperts un...laikam jau arī neizteiksies, jo ekspertu profesionālās darbības un ētikas kodeksa 5.nodaļas 2.punkts pauž:
Eksperts nedrīkst atļaut lietot savu vārdu vai piedalīties kādā kopēja rosībā ar tādām personām vai uzņēmumiem, kuru darbība saistīta ar blēdībām vai negodīgu rīcību.
Punktam i var būt un var nebūt.

AliseKOko | 17:58 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

luchik lūdzu paskaidro man ,kas tad mums ir tie dižie eksperti
i kakova chorta 5.2 punkts!?!

Anonymous | 18:25 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ielikt bildi bez biksēm un par to lasīt zaļos :D ir blēdīgi, tāpēc arī 5.2:)
Tu neesi eksperts, tātad Tu neko nevari atrisināt. Problēmu var atrisināt tikai eksperts. :)))

AliseKOko | 18:54 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

luchik kadas tev pretenzijas pret svārkiem??! un par blēdi gan nav lapi apsaukāt! ka arī kas TU mums tāds lai teiktu ka es nēsmu eksperts? :P

Anonymous | 19:18 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Kad pasniedzējs sāk pļāpāt, studenti žāvājas.
Vai nevēlies uztaisīt jaunu fotoskolu, izvēršot šo pašu tēmu vēl kādā neapskatītā aspektā?

AliseKOko | 19:21 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

n_g I`ll think about it!

Salmis | 23:34 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

labs pasniedzējs padod studentam virzienu, nevis cenšas pārliecināt par savu domu un argumentu etalonu. Students izdara izvēli, nāk konsultēties "kā", saņem vai arī nesaņem savu diplomu, bet pasniedzēji par studentu ģenerētajām idejām raksta disertācijas, saņem lielas naudas un velti nekulsta muti. Studenti ir neizsmeļams pasniedzēju pētījumu lauks (laborpeles). Vienmēr pienāk brīdis, kad students pārspēj pasniedzēju, tas notiek tīri dabiski un tas ir normāli. Taču tas pasniedzējs kas spiež ar varu, bieži vien arī neko lāgā neiegūst. Tā ir sistēma tu man, es tev.
Tas ir tāds princips, nesaku konkrēti to uz AliseKOko

AliseKOko | 23:42 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Salmis katram savs un man žēl ja tev gadījies tiesi ar tādām metodēm iemācīties, mana uztverē ir jāliek domāt, nevies iekalt, jāmāk atrast, nevis ielikt rāmjos. Un,kas vispār ir vairs labs pasniedzējs... vai tas kas novada stundas/lekcijas savas stundas un pazūd vai tas kas paliek cik vien ilgi iespējams,skaidrodams un pārunādams lietas! Diemžēl maz tādu ir palicies un zinu ka manus izmisīgos centienus likt cilvēkiem izprast,kas ir aiz vāka bieži vien ir neizprotami un smieklīgi,bet kā jau teicu pirms tam,kas vienam amats, tas otram aicinājums. Ne par velti uzreiz gāžu kaudzēm piemēru, lai uzreiz rādītos bilde :]

Salmis | 23:48 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

:) tomēr būtu labāk ja piemēroiem būtu nosaukumi klāt. godīgi sakot es pat visas nemaz neesmu redzējis. Reti pārskatu visus autora darbus, kas mani ir ieinteresējis.

Salmis | 23:51 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

turklāt man ir ļoti slikta atmiņa uz nosakumiem. ja esmu redzējis labu darbu, pēc ilgāka laika, es tik un tā nezināšu kā to sauc. Bieži vien tas arī norāda uz to ka ielikts nepareizs nosaukums. Tā var pārbaudīt (piekrītot punktam par to, ka pareizais nosaukums atnāk ar laiku)

Salmis | 23:53 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ar to garo tekstu es tikai gribēju pateikt, ka skolotājam ir jāuzklausa studenti, ja viņš par tādu sevi sauc, nevis jāsaka "necenties pārmācīt skolotāju" ;)

AliseKOko | 23:53 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

1. un 5.att "Mīma Sapnis"
2.att "Ja nevari būt muļķis ar savu draugu ar ko tad?"
3.att "Nometot maskas" jeb "Vai tas ir ta sko Tu vēlies redzēt?!"
4.att "Izrāde beigusies"
nu Salmi vieglāk palika?

AliseKOko | 23:55 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Salmis cilvēkus neizlabos! Un kāds cilvēks ir tāds būs līdz kapa malai un nav runa par radikālām izmaiņam jebšu laika zoba ietekmei! (ibio rio Tu domā tā kā itkā es nekadnebūtu bijusi studente!!)

Salmis | 23:59 26.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Neķer kreņķi :D mana nostāja ir pavisam mierīga un neagresīva ;)
Nekur neesmu teicis, ka vēlos kādu pārmācīt, kur nu vēl tevi :)
par nosaukumiem paldies! Citiem noderēs labāk apgūt šo skolu!

Anonymous | 07:58 27.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ir dazhi kas krīt otrā grāvī un izdomā pārāk izskaistinātus nosaukumus un pie reizes vēl ar karotīti grib iebarot kādu gudru domu
;)

Anonymous | 11:22 27.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Trīs skolas raksti, vairāk par duci pašbilžu... šitādu personīgo pr te vēl nebiju redzējis :p

Anonymous | 11:29 27.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Annir, nelien bez rindas! Es pirmais palūdzu vēl skolu!
Vienīgi aizmirsu pateikt, ka nereti biju visu skolotāju bieds, un viens no punktiem neoficiālajā Sadarbības līgumā ar skolotāju saka, ka skolniekam būs durvju slēdzenē sērkociņus bāzt. Bet man līgumi patīk.
Pavei, esmu sācis savas bildes parakstīt ar gariem nosaukumiem, nevar būt, ka tas ir PR, jo es it kā uz reklāmu neuzķeros.

Karl_Schwarz | 20:12 27.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

visu cieņu Alises cīņas sparam :)
bet ir bildes, kurām nosaukumu nevajag un pat nedrīkst tas būt ...
un bildes, kurām tas nāk tikai par labu
īpaši, ja papildina vizuālo...
bet lemt - vajag/nevajag.. drīkst/nedrīkst... pieprasam/atļaujam
atstāsim to katra autora ziņā :)
ja runājam par vizuālu mākslas darbu, tad pirmajam un galvenajam ir jābūt bildei...
:)

Kristtaps | 00:03 28.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Izstādīta bilde apskatei bez nosaukuma ir kā grāmata bez nosaukuma. Man ir pilns kompis ar nenosauktām bildēm (manuskriptiem), bet ja reiz es publicēju savu foto (grāmatu),... tad nosaukumu vajaga. Mani netraucē tas, ka citi neliek, bet es pats vienmēr lieku. Ja arī neatnāk no debešiem man oriģināls nosaukums, tad iztieku arī ar klauna bildes nosaukšanu par klauna bildi :) Katrā ziņā foto- tas ir māksliniecisks komplekts un sastāv netikai no bildes ;) tādas manas domiņas :) peace

Ledus9 | 23:45 04.06.2008 | Atbildēt uz komentāru |

man gan shkjiet ka nosaukums dzimst ar darbu:) Ja darba nosaukumam vajag brainstormu, tad tas vai nu nav tavs darbs, vai labaak tam noaukumu arii nedomaat:)
Un tomeer, ja nu kaadam ir aizkjere ar nosaukumiem, - pashkjirstiet dzejas graamatas vai sliktaakaa gadiijumaa aviizes.

haralds | 20:49 15.06.2008 | Atbildēt uz komentāru |

šalts
Skat. arī šalkt

matis | 16:39 06.09.2009 | Atbildēt uz komentāru |

Daudz un smalka darba sheit uzrakstits .



Pievienot savu komentāru var tikai reģistrēts lietotājs. Lūdzu, reģistrējies!


Mana info:

Saīsnes:

meklēt:

kategorija

Šobrīd online (0):