Sveiki, nomocos ar samērā lielu neaso bilžu procentu sesijās, tapēc meklēju kāda laipna profesionāļa padomu, kurš izkopis savu fokusēšanas tehniku un lepojas ar savām dzidrajām bildēm runa iet par tiem, gadījumiem, kad modelis nav nopozēts bet gan ir kustībā. (NE sportu, bet gan ģimenes, pāru, individ.sesijas, kas nav statiski pozētas). Bildēju ar Canon (obj. 50MM Canon 1.8F) un diemžēl Al servo iestatījums man nestrādā, vai Jums arī tā mēdz būt?Tik pretrunīgi viedokļi par šī režīma izmantošanu uzklausīti. Kādus iestatījumus izmantojat, lai fiksētu kustību? (attālums starp fotoaparātu un fokusējamo objektu mainās). Paldies!
ElizaK:Sveiki, nomocos ar samērā lielu neaso bilžu procentu sesijās, tapēc meklēju kāda laipna profesionāļa padomu, kurš izkopis savu fokusēšanas tehniku un lepojas ar savām dzidrajām bildēm runa iet par tiem, gadījumiem, kad modelis nav nopozēts bet gan ir kustībā. (NE sportu, bet gan ģimenes, pāru, individ.sesijas, kas nav statiski pozētas). Bildēju ar Canon (obj. 50MM Canon 1.8F) un diemžēl Al servo iestatījums man nestrādā, vai Jums arī tā mēdz būt?Tik pretrunīgi viedokļi par šī režīma izmantošanu uzklausīti. Kādus iestatījumus izmantojat, lai fiksētu kustību? (fokālais attālums mainās). Paldies!
Vari, lūdzu, pastāstīt, kā Tu maini fokālo attālumu 50mm f1.8 objektīvā?
ElizaK:Sveiki, nomocos ar samērā lielu neaso bilžu procentu sesijās, tapēc meklēju kāda laipna profesionāļa padomu, kurš izkopis savu fokusēšanas tehniku un lepojas ar savām dzidrajām bildēm runa iet par tiem, gadījumiem, kad modelis nav nopozēts bet gan ir kustībā. (NE sportu, bet gan ģimenes, pāru, individ.sesijas, kas nav statiski pozētas). Bildēju ar Canon (obj. 50MM Canon 1.8F) un diemžēl Al servo iestatījums man nestrādā, vai Jums arī tā mēdz būt?Tik pretrunīgi viedokļi par šī režīma izmantošanu uzklausīti. Kādus iestatījumus izmantojat, lai fiksētu kustību? (fokālais attālums mainās). Paldies!
Vienkārši brīnišķīgs teksts kas ilustrē mūsdienu fotogrāfijas situāciju. Kad nemāk ne fotografēt, ne strādāt ar modeli, izgudro aizraujošus mārketinga tekstus par "dzīvu, dabīgu, nesamākslotu Fotosesiju" Versija 1:Ja gribi turpināt tādā pašā stilā bildēt, tad vispirms aizej pastrādā gadus 10 Letā/F64/AzīvēKādā , iemācīsies ieraudzīt,noreaģēt, asi nobildēt un ja diesdos pat paredzēt uz priekšu, un tad varēsi bliezt "nesamākslotās,dabīgās Fotosesijas" Versija 2: Iemācies strādāt ar modeli, joks ir iekš tā ka cilvēks labi izskatās diezgan ierobežotās pozu variācijās, nav svarīgi vai fotogrāfs viņu tā nostāda vai cilvēks kustībā nejauši šādu pozu ieņem. Tikai "nejaušās ieņemšanas"( pozas ieņemšanas, protams ) iespēja ir daaaudz mazāka, tādā veidā parasti sanāk patizlas bildītes, toties tipa "dabīgas nesamākslotas", nianse - iemācītās pozas"no grāmatas" ne visiem cilvēkiem ir piemērotas, ir jāiemācās redzēt un koriģēt. Citu starpā pat bildējot tipa"nepiespiesti kustībā" cilvēki ir spējīgi nopozēt tizli visos iespējamajos veidod vienlaicīgi, tadēļ fotogrāfam lielākoties ir jāizstāsta bildējamajam modelim kā tieši kustībai jānotiek lai tas bildē labi izskatītos. Pesimistiskā piezīme: principā būtu jāapgūst abas versijas. Optimistiskā piezīme: nenāk prātā neviens fotogrāfs kas vienlīdz labi apguvis abus variantus.
Man visnotaļ mīļais Wiljams Kleins bildēja Vogam (VOGUE) nerubījot kā darbojas kamera (nu ķip nejēdza ekspozīciju prognozēt kur būs žopa ar gaismu) vēlāk iemanījās, bet vot nerubīja sākumā, lai ar jau piķis griezās.
Nerunāsim nemaz par Karlīnu Vītoliņu utt. ....
Cilvēki izsenis ir bildējuši neko no tehnikas nerubījot, bet daži no viņiem (augstākminētie piemēram) prot būvēt kadram kompeni. Un šekureku, bet kadri ir skatāmi.... savukārt eksponometrs kā nav iemācījies radīt skatāmu bildi tā arī NEKAD to neiemācīsies.
Man visnotaļ mīļais Wiljams Kleins bildēja Vogam (VOGUE) nerubījot kā darbojas kamera (nu ķip nejēdza ekspozīciju prognozēt kur būs žopa ar gaismu) vēlāk iemanījās, bet vot nerubīja sākumā, lai ar jau piķis griezās.
Nerunāsim nemaz par Karlīnu Vītoliņu utt. ....
Cilvēki izsenis ir bildējuši neko no tehnikas nerubījot, bet daži no viņiem (augstākminētie piemēram) prot būvēt kadram kompeni. Un šekureku, bet kadri ir skatāmi.... savukārt eksponometrs kā nav iemācījies radīt skatāmu bildi tā arī NEKAD to neiemācīsies.
Man visnotaļ mīļais Wiljams Kleins bildēja Vogam (VOGUE) nerubījot kā darbojas kamera (nu ķip nejēdza ekspozīciju prognozēt kur būs žopa ar gaismu) vēlāk iemanījās, bet vot nerubīja sākumā, lai ar jau piķis griezās.
Nerunāsim nemaz par Karlīnu Vītoliņu utt. ....
Cilvēki izsenis ir bildējuši neko no tehnikas nerubījot, bet daži no viņiem (augstākminētie piemēram) prot būvēt kadram kompeni. Un šekureku, bet kadri ir skatāmi.... savukārt eksponometrs kā nav iemācījies radīt skatāmu bildi tā arī NEKAD to neiemācīsies.
Es kaut ko rakstiju par tehniku ?
Nu to sadaļu, kas bildēšanai do padomus.... tur es neko... kauns...
ElizaK:Sveiki, nomocos ar samērā lielu neaso bilžu procentu sesijās, tapēc meklēju kāda laipna profesionāļa padomu, kurš izkopis savu fokusēšanas tehniku un lepojas ar savām dzidrajām bildēm runa iet par tiem, gadījumiem, kad modelis nav nopozēts bet gan ir kustībā. (NE sportu, bet gan ģimenes, pāru, individ.sesijas, kas nav statiski pozētas). Bildēju ar Canon (obj. 50MM Canon 1.8F) un diemžēl Al servo iestatījums man nestrādā, vai Jums arī tā mēdz būt?Tik pretrunīgi viedokļi par šī režīma izmantošanu uzklausīti. Kādus iestatījumus izmantojat, lai fiksētu kustību? (fokālais attālums mainās). Paldies!
Vienkārši brīnišķīgs teksts kas ilustrē mūsdienu fotogrāfijas situāciju. Kad nemāk ne fotografēt, ne strādāt ar modeli, izgudro aizraujošus mārketinga tekstus par "dzīvu, dabīgu, nesamākslotu Fotosesiju" Versija 1:Ja gribi turpināt tādā pašā stilā bildēt, tad vispirms aizej pastrādā gadus 10 Letā/F64/AzīvēKādā , iemācīsies ieraudzīt,noreaģēt, asi nobildēt un ja diesdos pat paredzēt uz priekšu, un tad varēsi bliezt "nesamākslotās,dabīgās Fotosesijas" Versija 2: Iemācies strādāt ar modeli, joks ir iekš tā ka cilvēks labi izskatās diezgan ierobežotās pozu variācijās, nav svarīgi vai fotogrāfs viņu tā nostāda vai cilvēks kustībā nejauši šādu pozu ieņem. Tikai "nejaušās ieņemšanas"( pozas ieņemšanas, protams ) iespēja ir daaaudz mazāka, tādā veidā parasti sanāk patizlas bildītes, toties tipa "dabīgas nesamākslotas", nianse - iemācītās pozas"no grāmatas" ne visiem cilvēkiem ir piemērotas, ir jāiemācās redzēt un koriģēt. Citu starpā pat bildējot tipa"nepiespiesti kustībā" cilvēki ir spējīgi nopozēt tizli visos iespējamajos veidod vienlaicīgi, tadēļ fotogrāfam lielākoties ir jāizstāsta bildējamajam modelim kā tieši kustībai jānotiek lai tas bildē labi izskatītos. Pesimistiskā piezīme: principā būtu jāapgūst abas versijas. Optimistiskā piezīme: nenāk prātā neviens fotogrāfs kas vienlīdz labi apguvis abus variantus.
Šo vajadzētu piekabināt kaut kur topika augšgalā. Kā obligāto literatūru