Kvaa, šīs tēmas virsraksts ir "Dienas prieks". DIENAS PRIEKS! Vēlreiz, tagad atkal ar mazajiem burtiem - Dienas prieks! Lasi lēnām un padomā, kāds tam sakars ar bedrēm Omskā.
Friidis:Vispār gana interesanti un oriģināli. Mēs gan dēļ mazdēlu prieciņiem stagnātiski turamies pie klasiskās eglītes. Bet arī daudzmaz ekoloģiski- paziņa tirgo smukas nelielas un dikti kuplas edītes "podiņos" (mazos plastmasas spainīšos). Nekāda vaina- nostāv centrālapkures dzīvoklī savu nedēļu bez dajebkādas skuju biršanas un pēc tam tiek iestādīta dēla apbūves gabalā.
Mana personīgā dārzniece arī sākusi pieturēties pie šādas koncepcijas.Šogad būs otrais gads.
GunarsII:Kvaa, šīs tēmas virsraksts ir "Dienas prieks". DIENAS PRIEKS! Vēlreiz, tagad atkal ar mazajiem burtiem - Dienas prieks! Lasi lēnām un padomā, kāds tam sakars ar bedrēm Omskā.
Da nu, kvākšķis ir postētājs nevis lasītājs, viņam dienas prieks ir piedirst jebkuru tēmu. Iesaku kretīnu ignorēt. Apelēt pie viņa smadzenēm, kur tikai viena rieva ar motorollera sēdekli iespiesta... nu, tas par daudz prasīts...
GunarsII:Kvaa, šīs tēmas virsraksts ir "Dienas prieks". DIENAS PRIEKS! Vēlreiz, tagad atkal ar mazajiem burtiem - Dienas prieks! Lasi lēnām un padomā, kāds tam sakars ar bedrēm Omskā.
Da nu, kvākšķis ir postētājs nevis lasītājs, viņam dienas prieks ir piedirst jebkuru tēmu. Iesaku kretīnu ignorēt. Apelēt pie viņa smadzenēm, kur tikai viena rieva ar motorollera sēdekli iespiesta... nu, tas par daudz prasīts...
Jāraksta vēstule vecītim, lai to drazu reiz izmet Mans dienas prieks - joprojām var braukt ar ričuku, šodien pat bez dubļiem! Tik ilga sezona nez vai būs tuvākajā laikā
KVAA-II:uz aci - 10-12 kg, viegls, kaut nav karbona rāmis a riepa platums kur uz 2,5 cm džeks kas atdeva - parmetinaja sporta ragus uz normaliem
kā saka - lēts, ekonomisks, ikdienai (ne pa ziemu protams) 50e būs gan jāmaina zobratu bloks, ķēde braucu pa veloceliņu - skatos - veči ar MTB no visa spēka min, es viegli minoties turu līdzi šiem
Bija ap 1991 Tūrists Jugla-Imanta 50 min, pa ielu braucot, bet šitais protams drusku labāks, par Tūristu bija doma par fiksīti, bet sporta tomēr labāks
Tas ritenis točna ir tīrais dienas prieks Svars 100% ap 12-13 kg, salīdzinājumam vidējas klases sportinieks sver ap 9 kg Riepas ir lētas ikdienas/tūrisma, šosejā sporta riepas ( tubular ) no 19-21 mm, klinčeri 20-23, izņēmums ir Rubē gonka utaml. Viena normāla gonku riepa maksā tieši tik, cik viss šis hlams kopā. Un karbonu lieto ne jau svara, bet gan tā īpašību dēļ
Ja manu domu jāizsaka pavisam īsi - es apbrīnoju, kā var tik fundamentāli izvarot tehniku. Taču velo ir arīdzan fiziskais aspekts un uz tā rēķina iespējami visādi brīnumi
Fiziskais aspekts - varu derēt, ka tam dundukam šis jēdziens nozīmē tik kārtējo džes-perkes-mindžalesa jobas mantru, kurai skanot, jāklapē ar galošu sev pa pauri.
Dabūju dažas dienas atvaļinājumu -nodzinos tā, ka celis izbeidzās - guļot magnētiskajā trubā varēju priecāties par medicīnisko personālu kas nomainīja manus stroikas un atslēdznieku ūķa skatus